nedjelja, 24. rujna 2017.

Stradivarius wishlist

Pozdrav ljudi!! :)

Stigla nam je jesen, iako po vremenu traje već neko vrijeme, ali to znači da je vrijeme za promjenu garderobe :)
Trebaju mi neke stvarčice, uzela bi si kakvu bluzicu ili košuljicu, maramu, gležnjače, baš za ovo promjenjivo vrijeme, a za rođoš sam dobila bonove u Stradivariusu i čekala baš novu kolekciju da se ponovim.
Malo sam istraživala na stranici, pa ovih dana idem pohoditi i trgovinu.

Prvo da škicnemo što sam našla!



Kad sam složila kolaž vidim najmanje odjeće :D
Mogu vam reći da Stradivarius ima odličan Lifestyle asortiman :D Čekam nekakav kalendar za 2018.!

Uz opis, staviti ću i link na stranici gdje možete vidjeti detalje o svakom proizvodu.

Odjeća

 Košulja sa 3/4 rukavima , 99,90 kn (link)

 Crna bluza s cvjetovima, 199,90 kn (link)
Obuća

 Cvjetne gležnjače, 349,90 kn (link)

Marame

 119,90 kn (link)

 79,90 kn (link)

Torbe i novčanici

 Card holder , 49,90 kn (link)

 Novčanik s mašnicom, 69,90 kn (link)

 Crna torba s cvjetovima , 139,90 kn (link)


Nakit

 6 ogrlica sa privjescima , 69,90 kn (link)

 Držač nakita <3 , 79,90 kn (link)

Lifestyle

 Kutija s karticama, 69,90 kn (link)


Pokažem vam što sam uzela kroz koji dan :)

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar