subota, 1. srpnja 2017.

Birthday wish list 2017.

Pozdrav svimaaaaa! :)
Prvi je dan mog najdražeg mjeseca, iza nas je polovina 2017 godine, prvi post ove godine :D
Ne pitajte me ništa! ;) Tu sam i idemo u nove radne pobjede!

Ovaj mjesec mi je i rođendan, što znači da već razmišljam o slavlju i nekakvim željicama, doduše, to su želje još s početka godine, ali kako se do sada nisu ostvarile, možda je vrijeme! :)


Sad možemo i u detalje!




Sat imam na wish listi za 2017 godinu, sada ju želim i ostvariti do kraja! Pošteni sat želim već nekoliko godina, koji ću moći nositi svaki dan, koji bi mi se mogao slagati sa svim kombinacijama.
Odluka je pala na Urban watch (model Paris), crna ručka, bijelo kučište i rose gold okvir :)

Cijena mu je oko 675 kn (90 eura), a više možete pogledati ovdje.







Ne sjećam se gdje sam i kada prvi puta vidjela ovu Pandorinu narukvicu, ali od tada ju želim!
Radi se o srebrnoj narukvici sa Pandora rose gold kopčom.
Ovu kombinaciju najviše želim da mi ide uz sat :)
Na slici iznad vidite i neke od rose privjesaka. Za početak si želim samo osnovnu narukvicu.

Cijena narukvice je 590 kn, dok su privjesci različitih cijena, više pogledajte ovdje.



S obzirom na dvije nimalo skromne stvari iznad, tu su uvijek dobri stari poklon bonovi!
Mislim da bi Stradivarius i Školska knjiga bili pun pogodak, jer u Stradivariusu uvijek ima nešto zgodno, bilo odjeća ili modni dodaci, dok bi u Školskoj knjizi (ili npr Tisak media) uzela neke knjigice koje već duže pikiram, a i ozbiljno se hvatam čitanja, što naše, što strane literature.


U zadnje vrijeme baš često nosim ogrlice, iako više u hladnijim danima na košuljice i jednobojne majice da se razbije monotonija.
Stil kao što su ove tri na slici bi mi baš odgovarao!
Ogrlica sad stvarno ima svugdje i po pristupačnim cijenama.


I to je to! :)
Kako vam se čini? Meni je "skromna" :D


Do novog čitanja!

*Fotografije su preuzete s interneta.

Nema komentara :

Objavi komentar