srijeda, 27. ožujka 2013.

DIY kutija za nakit :)

Nemate ideja što pokloniti mami ili prijateljici, za rođendan ili blagdan, a sami želite nešto izraditi? Evo ideje!



Kutija za nakit, u ovom slučaju za prstenje, ideja je koju sam dobila nakon što sam u Kik-u vidjela ovu metalnu kutiju (17,90 kn) i odmah mi je palo na pamet izrada kutije za nakit. Kupila sam dvije, jednu za moju prijateljicu (koja je svoju kutijicu dobila za Božić), te jednu sebi!

Kako se bavim izradom prstenja (svi u kutiji - osim srebrnog i u obliku srca, su mojih ruku djelo, a možete ih i kupiti po 15 kn ;) ), dobro će mi doći ovakva kutijica u kojoj ću ih moći sve držati, jer neće skupljati prašinu, uredno su i pregledno složeni, a sad su zgodni i za slikanje :)

Pa hajdemo mi na izradu!
Ono što vam je potrebno:

 škare, materijal (bilo kakav materijal, kao i boje koje vi želite), spužva, kutija (metalna, drvena)

vrijeme trajanje izrade: 10 minuta


Ovisno o tome koliko vam je kutijica duboka i široka, tolike ćete komade spužve krojiti.
Moja kutijica je 20 cm x 6.5 cm. Tako da sam iskrojila spužvu dužine 19.5 cm (treba biti na knap, kako ne bi bilo mjesta između, te da vam tkanina lijepo prione uz rubove i ne vadi se pošto se ništa ne lijepi) x 3.5 cm (ostavila sam 3 cm mjesta u kutijici, da se može lijepo zatvoriti i da ima mjesta i za neke glomaznije prstene)

pokušajte komade spužve što pravilnije izrezati, jer će se primjetiti ako vam je jedan komad veći od drugoga i neće lijepo izgledati kad se posloži u kutiju

prije nego krenete krojiti tkaninu i slagati u kutiju provjerite koliko vam komada spužve stane, nemojte gurati previše komada jer nećete moći stavljati prstenje!

Tkanina bi vam trebala biti 2 do 3 cm šira od same kutije, kako bi na kraju rubove mogli zavrnuti ispod spužve, a da sve ostane čvrsto. Dužina tkanine bi trebala biti 2 puta duža nego što je kutija.

Ukoliko koristite materijal koji je čvrst, nema potrebe za ljepljenjem ili sl, no ako koristite lagani materijal - svila, skaj, svaku spužvu osigurajte bumbačicama, gdje će tkanina ostati čvrsto stajati i neće se vaditi.

Nakon što ste potrošili svu spužvu i tkaninu, ravnalom uvucite krajeve tkanine, čime ćete učvrstiti i spužvu da se ne miče!

I to je to, kutijica je gotova!


:)

Broj komentara: 6 :

  1. Super ideja, moram ovo isprobati. Hvala ti za tutorijal! :)
    Rezerviram ovaj mornarski prstenčić za ljeto :) A ovaj u obliku srca se može otvoriti, ako dobro vidim? Jel može stati sličica unutra? Imaš još kakvih slika na fb možda? Uh, koliko pitanja ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. :) drago mi je da ti se sviđa!
    Prstenčić rezerviran :D Može se otvoriti ovaj u oblik srca i stala bi sličica!
    Imam fejs profil gdje prodajem stvarčice: http://www.facebook.com/sandini.snovi , pa zaviri :)

    OdgovoriIzbriši
  3. pozdrav! mene zanima gdje kupiti takvu spužvu? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pozdrav :) spužvu sam kupila u Užariji - trgovina sa zavjesama, dekama, i sl. , uvijek imaju i spužva, ova je zapravo sjedalica za stolicu, taman je debljina!

      Izbriši
  4. zahvaljujem na brzom odgovoru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, zanima li Vas još kakav diy projekt, imam ih nekoliko u planu ili ste vi možda radili već koji? :)

      Izbriši