subota, 10. listopada 2015.

Economic parfemi

Pozdrav svima!

Kako i sam naslov kaže, donosim post sa Economic parfemima. Prije nekoliko dana sam uzela 4 nova, sve skupa ih je sada 11 komada iz Economic kolekcije, dok sve skupa imam 25 :o Opet sam nakupila hrpicu i sada za mene nema novih dok ne potrošim barem polovinu! Nećete vjerovati, ali se držim toga :)


Ovi parfemčići su u RH puno skuplji nego recimo u Srbiji. Tako kod nas dođu 40 kn, sada vidim i 35 kn i na jednom mjestu 20 kn, dok sam u Srbiji u Bogojevu našla za 14 kn. Pa vi recite gdje kupovati :D Moji odlaze mjesečno u šoping sitnica, tako da se tu nađe i koji parfem. Tek sam nedavno otkrila da su po tako maloj cijeni, zapravo zemlja podrijetla parfema i je Srbija.

Dolaze u staklenim bočicama od 20 ml, s raspršivačem i čepom od tvrde plastike.

11 komada koje trenutno imam su po brojevima: 21 , 205, 206, 225, 245, 249, 254, 279, 284, 297 i 306. 
Čula sam da se ovi brojevi ne podudaraju svugdje, a ja sam ih ovdje navela samo po onome kako ih ja doma imam. Naime, ja uvijek prvo negdje ili vidim parfem ili ponjušim, tada pod imenom parfema tražim i koji je broj.
Neke sam koristila i prije, neke tek isprobala, a neke sam uzela na blef i nisu mi se svidjeli.

Pronašla sam originalna pakiranja parfema koje sam navela, a uz njih i broj parfema koji im pripada, da se lakše snađete :)



21. YSL Opium

Za ovaj parfem sam čitala recenzije, na sva zvona su ga promovirali i ljudi ga vole, ali ja ne. Uopće mi ne paše miris - orijentalni i jako začinski, previše mi je težak i sladak, nekako nedokučiv. Ovdje je bila moja greška što ga odmah nisam ponjušila, jer bi ga odmah i vratila. Mislim da ću ga iskoristiti kao osvježivač prostora ili posteljine, ako se nekome svidi - pokloniti ga :)

205. DIOR Hypnotic Poison

Ovo je bio jedan od mojih prvih parfema, podsjeća me na mladost hehe. Odličan mi je!

206. GUCCI Rush

Tek nedavno sam ga namirisala. Kolegica s posla ga nosi i po tome sam ga i ja nanjušila. Trenutno mi je jedan od najdražih.

225. L.LEMPICKA  Lolita

Ovaj parfem imam od prošle zime, baš mi je za hladne dane, tako sladak. Na izmaku je snage bočica, sigurno ću uzeti novu do druge zime.

245. B.BANANI Magic Women


Obožavam ga! Više puta sam ga imala u originalu, no ovaj mi nikako ne vuče na pravi miris :/ i nikako ih ne mogu povezati. Morati ću ga ponjušiti još koji puta, moguće da imam pun nos parfema, za sada to uopće nije to.

249. CHANEL Coco Mademoiselle

Prvi susret mi je sa ovim parfemom, za sada zvuči obećavajuće :)

254. CK Euphoria 

Također, prvi puta se susrećem sa parfemom, jako fino miriši, a vidjeti ćemo kako ćemo se slagati!

279. BVLGARI Jasmin Noir

Odličan :) parfem je cvijetno drvenasti... Obožavam crno pakiranje parfema, miris, svježinu, sveee :)

284. N.CAMPBELL Cat De Luxe

Jedan od najdražih, cvijetno voćni parfem, nebrojeno bočica sam potrošila, baš mi je ljetni :)

297. CHLOE 

Jedan od meni novijih i nepoznatih parfema. Stalno sam ga škicala, a nikako da je došao na red. Nekako mi je ljetan, malo neobičan. 
306. LANCOME La Vie Est Belle

Ambalaža me osvojila, a i miris, slatkasti, zimski. :)


Imate li za preporučiti koji parfem? :) Pravim listu za sljedeću kupovinu (čim si ju dopustim ;) :D ) !

Do čitanja!

Broj komentara: 5 :

  1. Meni su super te razne kopije parfema jer mi onda nije žao baciti pakiranje kada ga potrošim, a i praktičniju su za staviti u torbu itd. :D
    Super parfemi su mi: Dior Addict, Naomi Campbell Naomi Campbell, Versace Crystal Noir. To su mi najdraži, ima ih još naravno.
    Inače, prodajem Eminy parfeme pa imam sve testere i kada želim neki novi sve testere opet isprobam :) Ako želiš navrati na https://www.facebook.com/Eminy-parfemi-506602682816494/timeline/ za više informacija :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svi brojevi se podudaraju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupujem ih samo u Portanovi jer za našu zemlju rade sa posebno pročišćenim alkoholom jer smo u Eu i ne stavljaju one gluposti koje stavljaju za druge zemlje koje nisu u Eu :) Zdravlje na prvom mjestu onda lova!

    OdgovoriIzbriši