nedjelja, 21. siječnja 2018.

Goodbye 2017 / Welcome 2018 !

Pozdrav svima!

Htjela sam napisati da je lazy sunday, ali zapravo nije kada pogledam što sam do sada napravila :D Shopping, kavica i kolači, ručak, 2 x perilica rublja :D sad sam sjela hehe

Nego, želim vam pokazati moju 2017 godinu u slikama! Kako nam lagano odmiče i ovaj 1 mjesec 2018 krajnje je vrijeme za definitivno pozdravljanje 2017!!

Welcome 2017 !!

Siječanj


1. stigli prvi tulipani :)
2. krenila sam na nokte kod šogorice - Aleksis (link na facebook)
3. s obzirom na vremenske uvjete u siječnju 2018, siječan 2017 bio je hladan i pun snijega!
4. bila sam i u Beču u shoppingu, u Primarku naravno :D <3 ovo je sitni dio kupljenih stvarčica!

Veljača


1. dala sam plave pramenove, najbolja frizura i frizer ikada :D
2. snimala sam neke outfite koji nikada nisu vidjeli svjetla dana ;)
3. za Valentinovo smo bili u Corneru (Osijek, link za facebook), klopica je bila odlična!
4. s Klubom kolekcionara Autići (link za facebook) imali smo izložbu Oldimer auta

Ožujak


1. da se zaključiti da volim cvijeće :D na slici gore desno bio je buket za mamu za Dan žena, najsavršeniji buket iz cvjećarnice Fantazija (Osijek, link za facebook)
2. koncert s mamom dragog Halida Bešlića
3. ništa bez klopice! Lijevo je Puretina na mediteranski (Restoran Strossmayer - link za facebook) , a desno prefine palačinke iz Mr.ČinkOs (link za facebook)


1. Dragi i ja smo išli u Budimpeštu, po tko zna koji puta :D
2. bili smo na koncertu grupe Paddy and the rats (link na facebook) , koje smo prethodno već jednom i čuli baš u Budmpešti :D
3. moja najdraža građevina u Budimpešti - Parlament, Budapest eye - provozali smo se, no nikada više :D , a posjetili smo i New York Cafe, predivno mjesto <3

Travanj


Dragi , ja, moj brat i njegova cura odlučili smo obići 3 države u 2 dana - Austriju, Slovačku i Mađarsku, 
zapravo 3 grada - Beč, Bratislavu i Budimpeštu!
Prvo smo obišli Beč, prespavali u Bratislavi, a po povratku svratili u Budimpeštu!
Malo ali slatko putovanje <3


Dragi i ja proslavili smo 2 godišnjicu braka <3 a isti dan i njegovih okruglih 30 :)

Svibanj


1. ove palačinke su totalno fotogenične :D 
pronašla sam odličnu kombinaciju - Linolada , šumsko voće i sladoled od vanilije <3
2. Udavala se moja draga prijateljica , za djevojačku sam joj izradila okvir (slika dolje) <3 , uz plavu haljinu uklopile su se za svadbu ove krasne balerinke :)

Lipanj


1. opet hrana i opet ruže :D
2. putovalo se, putovalo, karta iz vlaka do Našica
3. otkrila sam Pepco (link na facebook) <3
4. na Pannonian Challengu samo Converse & Vans <3


1. Slavonski brod - posjetili smo prijatelja od dragoga i bili u Pepcu <3 :D
2. Pannonian Challenge - do tada sam izbjegavala ići, a ove godine ga jedva čekam <3
3. Sarajevo - posjetili smo rodbinu, pojeli čevape, uživali u prirodi

Srpanj


1. slavila sam rođoš , iako mi je bio 29ti, slavila sam ga kao da mi je peti :D volim rođoše!
2. Nije valjda opet hrana i ruže?? xd
3. Principovac, Ilok <3
4. ljetne haljinice <3

Kolovoz


1. Bili smo u Beogradu - na Beer festu , preko agencije Robert Line, Beer fest nismo vidjeli :D ali smo proveli odlična 2 dana u gradu!
2. kupili smo si Adidas patike, dakleee spas <3 savršene su!
3. koktelčići , šoping iz Lidla
4. Slavonski doručak <3 prefina klopa u Đakovu

Rujan


1. rujan je bio zadužen za outfite <3 neizostavne crne starke , vestice, rifle i bijela majica i samo rotiram :)
2. od kolega s posla za rođoš dobila sam popriličnu svotu novca za koju sam odlučila uzeti ovaj savršeni rose gold Cluse satić <3 <3 obožavam! (link na facebook)

Listopad


1. Mama i ja smo preko agencije Starline (link za facebook) posjetile Graz i bile u šopingu - naravno u Primarku <3
2. Ova savršena haljina <3 <3 najljepša ikada!! u njoj sam išla u jedne od 2 svatova 
(imali smo ih dan za danom :) )
3. bili smo i u Ikei , prvo kava i kolači, a onda šoping!

Studeni


1. Lidl je imao krasnih stvarčica <3 
2. pripreme za Božić - rose gold, sivo i srebrno za bijeli bor <3
3. preslatki mačak kod mojih na selu
4. bili smo i na Interliberu
5. s Book Depository stranice (link) stigla mi je Tanya Burr knjiga *.*

Prosinac


1. kao i svake godine adventski kalendari :) za njega Kinder , za mene L'Occitane
2. Advent u Zagrebu, posjetili smo caffe bar Finjak <3


1. otvorio se Mc Cafe u Osijeku <3
2. perkelt od soma s kolegama s posla, Čarda kod Baranjca
3. Advent u Slasti
4. Magnolia slastice <3


Za kraj najdraži dio godine <3

1. bijeli bor kupili smo u Metrou , savršen je!
2. bor kod nas u stanu i kod mojih doma <3
3. božićni ugođaj ... <3
4. kuglicu Noa napravila sam sama za prijateljicinog sinčića :)


Još je dosta slikica u mom albumu, no sve u svemu jedna jako lijepa godina!

Za kraj:

Goodbye 2017 !



Welcome 2018 !

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar