utorak, 24. studenoga 2015.

Adventski kalendar :)

Pozdrav svima!
Ne znam samo kako je tako brzo proletila ova godina? Ovo mi je definitivno najbrža godina do sada!
Još je mjesec dana ostalo do badnjaka :)
Baš se veselim prosincu, već smišljam dekoracije, kolačiće, poklončiće :)

Kako nam je u nedjelju prva nedjelja adventa, za 6 dana nam je prvi dan prosinca, što znači i Adventski kalendar :D Oduvijek smo brat i ja imali čokoladne kalendare, a zadnjih nekoliko godina pravimo svoj! Običaj je da uzmemo nešto slatkiša i sitnica i na ceduljice ispišemo imena i svaki dan izvlačimo jednoga do kraja kalendara!
Ove godine vama donosim ideje da se zabavite pravljenjem svog kalendara, dok ja razmišljam da bi mogla uzeti čokoladni :D ;)














Naišla sam i na nekoliko zgodnih kalendara koje bi ja ili moji svakako htjeli :D





Jel vi izrađujete kalendare? Kupujete? Ili niste za to? :) ;)

Do čitanja! 

*sve su slike preuzete s interneta 

1 komentar :