petak, 13. studenoga 2015.

Avon katalog - prijedlozi , akcije i recenzije - kampanja 16

Pozdrav svima :)
Evo nam već drugog izdanja Avon kataloga kojeg vam donosim ovdje, a sve zato što ja inače kupujem i volim stvarčice iz Avona i želim ih s vama podjeliti.
Sada vam donosim dijelove iz trenutnog i aktualnog kataloga Kampanja 16, od 11.11. do 1.12.2015., a u sljedećim postovima lagano ću vam pokazivati moje stvarčice koje redovito koristim :)


Kako se lagano pripremamo za blagdane, ništa nije drugačije ni u Avonu :) Baš volim njihove kataloge u ovo doba, pokloni, zvjezdice, borove grančice, darovne vrećice :)
 
 str 8
Mrs. & Mr. Frosty :D predobri su!

 str 14
Odlična mi je ova ponuda, taman tražim perlice, uzela bi ružičaste :)

 str 22
Planet spa svi vole :) Odlično mi je što dolaze u kutijicama!

 str 24
Preporučujem sve :D jedino nisam probala cvijet trešnje, no ne sumnjam da nije dobro kao i svi ostali mirisi :)

 str 34
mislim da se i više nego isplati uzeti ovaj set i po ovoj cijeni!

 str 38
ovdje je sve jasno :D voljela bi isprobati Parisian Chic

 str 40
3 proizvoda za 59 ili 79 kn i s ukrasnom vrećicom, idealan poklončić

 str 54
baš me zanima njihova micelarna!

 str 94
Odlične su mi ove paletice, samo koju izabrati? boje su mi krasne i baš jesenske!

 str 150
Nešto i za dečke ;) Fora su mi papuče i multifunkcionalna kemijska!

 str 152
Baš mi je krasna ogrlica :)

 str 174
<3

 str 178
Serume je uzimalo dosta prijateljica i zadovoljne su, mislim da je ovo i jedna od najboljih cijena :)

 str 180
ovaj češljić je ljubav na prvi pogled :) želiiiim!

 str 182
Set se baš ćini zanimljiv, pakiranje mi je najdraže :D

 str 200
Set sa medom i mlijekom se čini super, proizvode sa desne sam isprobala i odlični su!

 str 224
Volim ovakve setove :D

 str 232
U cijelom katalogu najviše se veselim parfemima :D Već dugo pikiram Today Tomorrow Always, a sada je jedinstvena prilika, čini mi se! Samo koji odabrati?

 str 244
ako želite mekanu kožu, eto preporuke :)

str 214
Božanstveni miris <3 tako fino miriše :) Moram skupiti sve ;)

Katalog u cijelosti imate ovdje

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar