srijeda, 25. studenoga 2015.

tea party

Pozdrav svima!

Prošlu subotu pozvala sam prijateljice kod mene na druženje i nazvala ga: Tea party :)



Zamisao je bila da pijemo čaj (nikad nisam voljela čaj, a ovo je bila jedinstvena prilika da ga pijem - ne pijem ga ni kada sam bolesna; od tada svaki dan, što na poslu, što kod kuće, pijem čaj od mente i predobar mi je :D ), jedemo zalogajčice i družimo se :)
Naravno, trebalo je sve lijepo ukrasiti i stvoriti atmosferu! Lampioni, pomponi, žaruljice, salvetice...
Pravila sam: slatko - brownie i muffine , slano - zavijutke i mini quiche.

Zavirite!















Od prijateljica sam dobila i slatke darove :)

Do čitanja!

2 komentara :

  1. Baš si imala fensi ugođaj. I ja bih na takvu kavicu ili čaj radije nego u kafić :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatko, pravo žensko druženje ^_^
    ove salvetice tu mi toliko super da sam si ih uzela kod sestrične kad je mala klinka slavila rođendan. :D

    OdgovoriIzbriši