utorak, 9. prosinca 2014.

Christmas wish list :)



Hello everyone :)
Mene ovdje ima svakih par mjeseci :D Mislim imam nekoliko postova koji čekaju objavu, dolazim skoro svaki dan vidjeti koliko zapravo imam posjeta na ovoj mojoj maloj stranici, a koliko me zapravo nema tu i svaki puta se iznenadim ;)

Ušuškana sam u dekicu , lampice obasjavaju sobu i vrijeme je za još jednu wish listu :)
Ovaj puta Božićna lista poklončića koje bi voljela udomiti i u ovako jako pretrpanu sobu, no naći ćemo mi mjesta i za to :D
Nabrzak sam složila listu, jer znam što želim!

 nema ljepšega nego kada u kafiću vidim na tacnici mali čajnik i šalicu, preslatko mi je to :)

 foteljica je iz Emmezete, no puno sam jeftinije vidjela u Jysk-u :)

 ništa bez slatkoga, sve savršeno izgleda! 

 Trebaju mi rukavice, po mogućnosti da su sa nekim printom ili barem mašnicom :)

 preslatke su mi, ali kada dođe vrijeme da ih kupim nekako se premišljam hehe ;)

 <3
Kad sam prije nekoliko mjeseci bila u Novom Sadu u centru grada obišla sam veliku knjižaru i tamo uočila veliki broj knjiga o modi , sve do zadnje su mi bile savršene i nimalo skupe, kako sam išla zbog drugih razloga tamo, tako si nisam priuštila niti jednu od knjiga, što ne znači da neću kod sljedećeg posjeta :)
 
 U zadnje vrijeme počela sam koristiti eterična ulja, kako me zimsko i hladno vrijeme više natjeralo biti kod kuće tako sam imala potrebu za nečim mirišljavim ;)
Još prošle god mama mi je uzela eterična ulja sa lampom, pa sam ih prije nekog vremena počela upotrebljavati , a onda je krenila lagana opsesija sa svijećama, što običnim lučicama, što mirišljavima, a i eteričnim uljima!

Prošli mjesec sam na nekoliko dana bila u Zagrebu i na listi za posjet imala Candle Land Zagreb , gdje sam ugrabila nekoliko svjećica, a kako još tada nije bilo božićnih, braco mi je naknadno uzeo još tri :) no nije meni dosta! :D
Kod nas se otvorio veliki Muller gdje sam vidjela da imaju i Yankee candle, pa sreći nije bilo kraja :)

 Na listi za posjet u Zagrebu našla se i trgovinica prirodnom i eko kozmetikom Kantarion , gdje su mi se najviše svidjeli ovi proizvodi!

 Ništa bez parfema :D Bvlgari sam sada već i nabavila, naime brat se bavi prodajom parfema, pa sam si naručila Bvlgari jasmin i La vie est belle , dakle, prekrasno mirišu i dugo se zadržavaju na koži :)

* na ovoj stranici i vi može naručiti svoj primjerak Prodaja poznatih parfema


 obožavam L'Occitane - volim industrijska pakiranja pa me njihove kreme i sapuni oduševljavaju <3

 Nikako ne volim zimu, no volim vestice! Uglavnom imam sve jednobojne, pa bi bilo zgodno ubaciti neku i u boji :)

 čapareeeeee <3

A ništa bez kutije za čajeve , jako su skupe, već duže pikiram one najjeftinije iz Kik-a, pa nikako da dođu na red ;)

*još uvijek vam dugujem post sa rođendanskim poklonima, iako je isti bio prije sada već 5 mj, no eto prije nekakvih 10-tak dana dobila sam poklon od prijateljice s kojom se i nisam toliko često uspjela vidjeti pa me baš iznenadila :) :*

Do čitanja! 
:*

Nema komentara :

Objavi komentar