srijeda, 6. kolovoza 2014.

Shopping na Road trip-u

Hello hello!

Prije 10-tak dana sam napisala Road trip post o nekakvim pojedinostima s našeg odmora , a ovog puta vam donosim stvarčice koje smo putem uzeli (koje sam putem uzela :D sebi ;) ).


Prve su stvarčice iz Zagreba. U Osijeku baš i nemamo nekakvog prevelikog izbora čega god da trebaš, pa tako volim doći tu i obići sve što nemamo, pogotovo nekakve kozmetičke proizvode s obzirom da nemamo ni Yves Rocher ni L'Occitane , Douglas i sl , a web trgovine baš i ne volim za takve stvari, volim sve držati u rukama i ponjuškati!

U Arena centru sam morala posjetiti Yves Rocher :) Jardins du Monde kolekcija gelova za tuširanje mi je divna <3
Izabrala sam gelove od 200 ml , ljubičasta riža s Laosa , brazilska kava i indijski cvijet pamuka , kad se ovi potroše, slijedeća 3 idu na isprobavanje :D
Dobila sam i maramice za čišćenje lica.
Prije 20-tak dana dobila sam na njihovom webshopu besplatnu poštarinu, tu su gelovi 17,90 kn , a u trgovini su 15 kn, tako da ionako sam išla za Zg, pa što ne iskoristiti priliku i uživo sve pogledati i pomirisati :)


 
U City Centru One sam posjetila L'Occitane , mogla bi kupiti pola trgovine :D
Najviše mi se svidjela kolekcija Badem i Citronovac , no nisam si ovog puta htjela kupovati ništa iz kolekcija dok iz svoje ogromne kod kuće ne potrošim barem pola stvarčica ;)
No, nisam mogla ne uzeti ništa :D


Najljubaznija prodavačica na ovom svijetu (hehe ;) ) pitala je treba li umotati sapunčiće, naravno da sam pristala , u ovu plavu papirnatu vrećicu. Još sam dobila katalog koji je predivan, poklon bon , te uzorke kremica - hidratantna krema Creme Radieuse (žuta) i mlijeka za tijelo Amande (zeleno).

 Dragi se kupa (tušira) sa sapunima, ne voli gelove za tuširanje, a meni je to zanimljivo, jer mu ja svaki puta kupim neki novi pa neka isprobava, ovog puta sam mu uzela ovaj plavi na slici Savon soap - for men ,
miriši kao nekakav najfiniji parfem, divan je :)
cijena mu je 34,60 kn za 100 g

Za sebe sam uzela ovaj rozo bijeli , Fleur Cherie , cijena mu je inače 38,50 kn za 100 g, ali je taman bio na popustu i košta je 30,80 kn

Po meni je taj novac za sapune ipak malo previše, no nije to bilo koja trgovina, bilo kakav miris , a i s vremena na vrijeme si ga možemo priuštiti ;)

Sve skupa u papirnaj vrećici sa kolekcijom parfema Eau de Toilette iz koje bi izdvojila parfem Neroli & Orchidee (koji je također na listi želja :) )

Ponovila sam se i sa par komada odjeće, tj sa kožnom jaknicom i 2 majice.

Crna majica babuška je iz C&A i koštala je 69,90 kn

Kožnu jaknicu naganjam već nekoliko godina, nakon što se moja dugogodišnja doslovno raspala, a kako imamo prijelaze iz ljeta u zimu nije ni bilo mjesta za nošenja takvog tipa jakne, no ova iz Stradivarius-a mi je zapela za oko najviše zbog cijene od 99 kn (bila je 179 kn)

Zelena majica bila iz New Yorker-a iz Tuša u Kopru , mislim da je ima i kod nas , cijena joj je bila 6,95 eura (oko 50 kn) , a najviše mi se svidjela zbog teksta na njoj :
If it takes a rainy day to make me happy , so let there be many of them :) 

(usput isprike na zgužvanoj majici, baš sam pazila da ne bude zgužvana, ali eto ;) )


U Trstu smo naišli na dvije jako zanimljive trgovine , to su Upim i Tiger.

Upim je kao nekakav shopping centar sa odjećom, potrepštinama za dom i kozmetikom , gdje sam našla par sitnica koje i sada toliko mirišu po cijeloj sobi i prefine su i prelijepe izgledom :)
Naravno da sam i vrećicu super izgužvala :D

U vrećici su se našle 3 marke proizvoda, Earth collection , Shaka i Nesti Dante.

Gel za tuširanje Tiare de Tahiti od Earth collection proizvedeno u Veneciji
250 ml za 2,99 eura (oko 23 kn)

gel za tuširanje Shaka mango
200 ml za 1,99 eura (oko 15 kn)

*ako pogledate njihovu stranicu, imaju svašta zanimljivo, a najviše su me se dojmile boje ambalaže i koliko različitih mirisa proizvoda imaju :) ne znaš što izabrati!

sapun Nesti Dante , Il Frutteto od grožđa i borovnica
250 g za 3,29 eura (oko 25 kn)

*ovakav sapun kod nas košta i više nego duplo, recimo u Rovinju košta 56 kn, u Mulleru 39,90 , a u Iris parfumeriji 35,90 kn


Tiger-om sam bila oduševljena :)
Trgovinica sa sitnicama za kućanstvo, začinima, slatkišima, no tako sve izgleda fensi šmensi, lijepe boje, uredno, a sve jeftino, po nekoliko eura :)
Mogla sam kupiti doslovno 2/3 trgovine hehe , no zadovoljila sam se sa nekoliko sitnica ;)


Dragom sam uzela blok za slikanje , 80 stranica, tvrde korice, deblji papiri, a za 6 eura (oko 45 kn) , što je vrlo povoljno s obzirom na cijene kod nas i veličinu i debljinu bloka!

stalak za kolače (uzela sam 2) - bijeli za srebrnim obrubom
4 eura (oko 30 kn) - što je jako povoljno s obzirom da su kod nas oni najobičniji od 45 kn, pa do 200 kn

memory :) me se najviše dojmio , 15 parova na tvrdom kartonu sa odličnim motivima!
Mislim da ću ih iskoristiti u neku drugu svrhu ;)
3 eura (oko 23 kn)


 Toliko o shoppingu na Road tripu , slijedeće donosim rođendanske poklone :) Have a nice day :*

Nema komentara :

Objavi komentar