subota, 2. kolovoza 2014.

wish list 2014

Eto mene opet :)
Sjećate li se moje prošlogodišnje wish liste?

Pola stvarčica koje su bile na toj listi sam i dobila :)
Šalice za kavu sa biciklićima i krletkama, foto stativ, mikser, Lega Lega majicu, podlogu i pumpicu za macaronse i crveni ruž , doduše , ne sve za rođoš nego i za blagdane, a sada vam evo donosim i ovogodišnju wish listu!
Iako sam rekla kako ću na ovoj iskoristiti i nešto prošlogodišnjih želja, ipak je lista potpuno drugačija, vidjeti ćete i sami!


čaše su iz Emmezete, meni najdraža crvena :D

prekrasna Vans torba , ljubav na prvi pogled <3 samo jako mutna slika, ali morala sam staviti!

drvo limuna ili naranče ;)

Amelie iz Zagreba ima prekrasne stvarčice <3 sve bi!

također iz Amelie ...

novčanik iz Bershke , fora je baš :) naravno da se rasprodao, ostao je bijli koji mi baš i nije nešto!


riječi su suvišne <3


ah ah , Emmezeta :)

ukrasna kutija koju bi iskoristila za nakit iz H&M-a Home

staklena posuda H&M Home

svijeća sova H&M Home

H&M Home svijećnjak <3 

kukice koje bi poslužile za objesiti ogrlice :) <3 H&M Home

zeko peko tanjur iz H&M Home , preslatkooo

prekrasna kutijica za nakit Home Sweet Home

nešto savršeno <3 kad  sam prvi puta vidjela da je izašla nova kolekcija u Ikei od strane dizajnera oduševila sam se, o u čiji god da sam pogledala katalog nisam ga našla, pa ni u našem za skorašnje otvorenje Ikee :) zanima me i cijena, a čini mi se da bi mogla biti paprena ;)

kutija za čaj :)

Lega Lega :) Legica!

A sad slijedi nešto prekrasno :) ne znam koji mi je od ovih ručno oslikanih tanjurića najdraži <3 predivni su :) kolegica blogerica Vesna (Beauty & Mess) je dala dobru ideju kako će ona ukrasiti stan sa tanjurićima, tj jedan zid, ideja mi je odlična, a mislim da bi se i sama mogla okušati u istom :)
pogledajte!



:) <3

stalak za odjeću ili moje marame :) prije ovo drugo!

košara iz Emmezete

limunada ili cedevita, mojito s puno leda i limuna, ah ah <3

bilježnice <3

našla sam dosta slatkih majičica na E bayu

točkice & crno - bijelo <3

kistići: Zoeva , Eco Tools i Essence (srednji imam, ostali mi izmakli :/ )

staklenke <3 Emmezeta

H&M jastučići

H&M keramički tanjur i šalica sa printom <3

parfemčići <3



Zara home ukrasna kutija

krletkica :)  Zara home

Kako vam se čini?
:)

Nema komentara :

Objavi komentar