nedjelja, 18. siječnja 2015.

Pokloniii :)

Pozdrav svima!
Evo jedan post sa poklonima, koje sam dobila još za rođoš u 7 mj i za Božić :)
Doduše, neke rođendanske poklone dobila sam i par mjeseci kasnije, jer neke od prijateljica nisam vidjela izvjesno vrijeme, pa su me baš iznenadile poklonima :)



Iako sam i za rođoš i Božić napravila wish listu i većina je poklona s nje, lijepo je vidjeti kako su se prijatelji i obitelj potrudili i naći stvarčice i lijepo ih upakirati :)

Prvo su na redu rođendanski pokloni!

školjkice su se brzo pojele , baš su bile ukusne :) marama <3 poklon od prijateljice!

od mojih uvijek nešto korisno, već imam istih dezena i dvije metalne kutije za kekse i sad i tacnicu :)

od tete sam dobila ove knjige

moje drage prijateljice s posla su me baš iznenadile ovime :) obožavam!

pluto podmetač od dragoga :)

čaše su mi prekokrasneee :D dobila sam dvoje! baš su mi za koktele!

predobra posudica za led , baš budu fora ledići! :) 

preslatke stvarčice dobila sam od prijateljice, svjećnjaci su mi krasni, stalno su svjećice upaljene :)

poklon od prijateljice po povratku s mora :) ovo mi je žao otvoriti!

jednu sam košaru dobila od mojih, jednu od prijateljice, baš su se potrefili s većom i manjom :D

<3 ove krasotice dobila sam od prijateljice, najdraži mi je okvir definitivno, baš sve je moj đir :)

staklenki nikad dosta :D lijeva od dragoga , desne od mojih - iako sam rekla da ću u njima kiseliti krastavce :D :p

brat i šogorica su me iznenadili sa poklon bonom u Emmezeti , stvarno mi je bilo teško odabrati između milijun divnih stvarčica, pa sam se odlučila za ovaj komplet :) u kutijici su svijeće i eterična ulja :)

još jedna prijateljica me lijepo iznenadila naknadnim poklonom :D boca je savršena :)

A sada se prebacujemo na Božićne poklone! :)

sve crveni pokloni :D

 braco me iznenadio sa Yankee candle svijećama :) prekrasne su mi sve ,
najdivnije miriši Wild Fig - prva od gore

 i dobila sam ih :D prekrasne!!

 baš prigodna šalica od prijateljice :)

 još jedna prijateljica me baš iznenadila :D sve je pogodila :D

 Ali dragi me nije mogao više iznenaditi :D ovu krasnu knjigu vidjela sam slučajno u gradu i od onda nisam prestajala pričati o njoj ;) nisam se zapravo nadala da ću je dobiti - možda potajno hehe ;)
<3 <3 <3

 na wish listi su čarapice također bile u kutijici <3 ovo mi je preslatko :)
4 para su iz Accessorize-a , a ove lijepo sa muffinima, imaju 3 para - jednoroge i dugu <3

 najdivnija paletica ikad <3 
prijateljica me jako iznenadila! pogotovo jer sam i ja njoj identičnu paleticu uzela za Božić , u isto vrijeme smo odmotavale isti poklon :D to mi je predobro ispalo :)

ništa bez slatkog za kraaaj :)

Ja sam oduševljena mojim poklončićima :)


p.s. : I dalje su druge teme (poput kozmetike, osvrta na 2014, putovanja i sl) u nastanku i čekaju na moj dovršetak i objavu :)

Bye bye! :)


Nema komentara :

Objavi komentar