četvrtak, 25. veljače 2016.

Ladies & Gentleman - Tester BOX veljača

Pozdrav svima! :)
Iz naslova se može isčitati da ne donosim jedan, već dva Tester boxa za veljaču :D
Naime sa Tester-a su odlučili pustiti i muški box - Valentinovski, nisam dvojila, naručila sam oba :D


Tester boxevi su ovog puta došli ranije tj. prije Valentinova (12.2.) kako bi taman sve upotpunili ;)
Dragi i ja smo svoje boxeve otvorili odmah u petak, za njega je to bio poklon od mene za Valentinovo :D


Kutijice su divne divne :) <3
Nisam ni očekivala ništa manje, kako ženska tako i muška kutijica su baš najs i poslužiti će za čuvanje stvarčica :)

Prvo ću vam pokazati ženski box!



Kartica je kao i kutija, uvijek krasna :)
Sa jedne je strane porukica ili misao, dok je s druge strane popis proizvoda koji se mogu naći u kutijici!

Malo je reći da sam bila oduševljena stvarčicama :D Dobila sam 4 full size proizvoda i 2 niti malo mala tester proizvoda!
U nastavku ću vam napisati o svakom proizvodu što ima na priloženoj kartici i moje mišljenje!


Full size proizvodi:

1. Maybelline NewYork SuperStay 24 h

Dugotrajni tekući puder pomoću kojeg će vaše lice izgledati svježe i postojano kroz cijeli dan zahvaljujući Micro-Flex tehnologiji. Puder je otporan na znoj, vlagu i dodir te čini lice besprijekornim tijekom cijelog dana bez osjećaja maske na licu.

Cijena za 30 ml : 69,90 kn

Dobila sam nijansu 21 nude beige. Odlična mi je ambalaža - staklena, sa plastičnim čepom i pumpicom. Boja mi je malo pretamna (na slici izgleda svjetlije, ali uživo je tamniji), ali će se iskoristiti uz mješanje s kremom :) . Lagane je teksture, lako se nanosi i jako brzo upija, nema prijenosa na ruke.

2. Avon Perfectly Matte ruž za usne

Inspiriran trendom usana bez sjaja, ovo je prvi Avonov pravi mat ruž za usne. Formula daje intenzivnu boju i pruža 100 % mat izgled dugotrajne ugode u 15 nijansi. Pruža sofisticiranu dugotrajnu boju te baršunast i lagan dodir na vašim usnama.

Cijena za 3.6 g : 25 kn (akcijska cijena, inače je 50 kn)

U mom boxu se našla nijansa Ideal Lilac. S ruževima sam se imala priliku već prije sresti :D Uzela sam sve uzorke mirisa, znači imam svih 15 uzoraka hehe :D Pakiranje je također mat, sa prozirnim gornjim dijelom poklopca da vidite nijansu. Ruž je prekrasan, boja je savršena, tekstura je bogata, kremasta, a ima i divan miris :)
Doduše, za mene je preružičast i mislim da će za mamu biti idealan :)

3.Bell HypoAllergenic maskara

Formula ove maskare posebno je dizajnirana za osobe s osjetljivim očima ili kontaktnim lećama. Produžuje, daje volumen i uvija trepavice. Bez mirisa i alkohola, sadrži pomno birane sastojke poput vitamina E, bijnog i pčelinjeg voska te maslinovog ulja.

Cijena za 9 g : 49,99 kn

Maskaru još nisam isprobala, četkica mi se čini odlična!

4. Nivea Care hranjiva krema

Višenamjenska krema za lice, tijelo i ruke s novom formulom koja pruža dubinsku hidrataciju bez masnog osjećaja na koži. Lako se nanosi, brzo se upija te ostavlja kožu mekom i glatkom. Pruža intenzivnu i dugotrajnu hranjivost te ne ostavlja kožu masnom.

Cijena za 100 ml : 27,90 kn.

Volim Nivea proizvode :D Uvijek imam kakvu kremicu ili vlažne maramice koje su mi najbolje, tako da je ova krema pun pogodak. Obožavam i njihov miris <3

Tester proizvodi:

5. Avene micelarni losion

Za blago čišćenje kože i uklanjanje šminke. Nakon čišćenja ostavlja osjećaj ugode na koži. Bez parabena. Nova formula s dvostrukim učinkom koja istovremeno hidratizira i umiruje vašu kožu. Posebno je pogodan za osjetljivu kožu.

Cijena za 200 ml : 66,60 kn (Tester 100 ml).

Inače i ne koristim micelarne losione, tako da još ni ovaj nisam isprobala, ali svakako da hoću. :) S obzirom da je ovo tester pakiranje dobije se upola manja količina od standardne, no poveća s obzirom koliko se proizvoda zapravo dobije :D ako me razumijete što hoću reći ;)

6. CL Med deo stick

Medicinski dezodorans u stiku, unisex, hipoalergenski i namjenjen osjetljivoj koži. Ne sadrži cink, alkohol, aluminij, silikone, parafine te je bez konzervansa. Također je veganski i nije testiran na životinjama.

Cijena za 40 ml : 29,90 kn (Tester 25 ml)

Odličan proizvod :D Koristim ga tjedan dana, stalno mi je u torbi! S obzirom da imam dosta osjetljivu kožu ispod pazuha, nikako mi ne odgovaraju alkoholni proizvodi, pa je ovaj proizvod idealan za mene, ugodnog mirisa, nježan, brzo se upija, kožu ostavlja ugodnom :) svakako preporuke!


Sad je na redu muški box!



Muška kutijica što izgledom što proizvodima nije ni malo zaostala za ženskom :) Dragi je baš kao i ja ostao oduševljen, svakako je rekao da si želi zadržati kutijicu :)
Složio se i sa tekstom na kartici ;) , a ova špagica je također pun pogodak :D

U kutijici je bila doslovno hrpa proizvoda, samo smo ih izvlačili :D
Ono što me iznenadilo i razveselilo, je što je dio proizvoda bio iz prethodna 2 testera, u nastavku pogledajte o kojima se radi!



Full size proizvodi:

1. Almagea L-Camitine Active+

Sadrži CarniputeTM , najčišći obik L-karnitina, u tekućem obliku u biljnoj (veganskoj) kapsuli. Primjenjuje se kao potpora procesu poticanja metabolizma masti i makronutrijenata u tijelu. Konzumirati barem 30 minuta prije tjelesnog napora.

Cijena za 30 kapsula : 138,80 kn.

Baš nas je iznenadio ovaj proizvod, nismo ga očekivali :D (Da, pišem i u ime dragoga ;) ) Kako je i brat sportaš, čuo je za proizvod, dobio neke preporuke, a mi ćemo ga početi koristiti čim počnemo i nešto fizičko raditi :D baš bi bilo zgodno u dvoje na neki sport, hm hm, nešto ćemo smisliti!

2. MobyClean vlažne maramice

Višestruko nagrađivana inovacija prikladna za čišćenje svih vrsta mobilnih uređaja te tablet računala. Vlažne maramice uklanjaju prljavštinu i bakterije s vaših uređaja i ostavljaju ugodan miris breskve.

Cijena za 200 ml : 66,60 kn.

Prvo smo začuđeno gledali u pakiranje, pa dok smo skontali, kaže dragi taman super za njegov mobitel, jer je spreman za čišćenje :D u pakiranju se nalazi 7 komada, taman dovoljno za nekakav duži period. Iako nije proizvod za njegu i sl, dobro će doći :D

Tester proizvodi:

3. Subrina Professiona In Disguise matt cream

Krema kosi daje teksturu, neuređen, prirodan i matiran izgled. Kosa postaje vrlo poslušna i oblikuje se bez poteškoća. Idealna za sve tipove kraće kose. Malu količinu kreme utrljajte među dlanove i nanesite na vlažnu ili suhu kosu.

Cijena za 100 ml: 65 kn (Tester 25 ml)

Pakiranje je fora, odično miriši i biti će idealno za dragoga s obzirom da voli isprobavati gelove, voskove i sl za kosu.

4. Cowshed Horny Cow Seductine sapun

Prirodni sapun izrađen od 100% organskih palmi i kokosovog ulja, trostruko mljeven kako bi se postigla gusta i raskošna tekstura. Ne sadrži parabene, petrokemikalije, sulfate, umjetne mirise i boje. Nije testiran na životinjama te ne isušuje kožu.

Cijena za 160 g : 75 kn.

Mislila sam da dobro ne vidim kada sam čitala naziv, pa sam pročitala opet :D haha :D
Sadržaj sapuna i naziv mi nekako ne idu skupa :p , ali kako je dragome pun pogodak i ovaj proizvod - s obzirom da samo i koristi sapune kod tuširanja, vidjeti ćemo kakav će biti nakon toga :D ;)


A sada slijede proizvodi o kojima sam vam govorila iznad, tj. proizvodi koji su se u prethodna 2 mjeseca (prosinac i siječanj) mogli naći u Tester box-evima:

5. Ducray Extra-Doux šampon za često pranje

Ekstra nježna baza šampona pogodna je za osjetljivu kosu i može se koristiti svaki dan. Iznimno nježan šampon Laboratorija Ducray formuliran je tako da kosa nako upotrebe bude meka, sjajna i podatna. Ne nadražuje oči.

Cijena za 300 ml : 83,23 kn. (Tester 75 ml)

Dakle, ovaj proizvod sam dobila u prosinačkom box-u, nisam ga ni otvorila, proslijedila sam ga mami, a ovaj bi mogao u neko darivanje ili kao poklon :)

6. Matis Reponse Intensive Redensifying  Concentrate

Ovaj serum topive i lagane teksture pojačava tonus i čvrstoću kože zahvaljujući svojim aktivnim sastojcima koji djeluju na restruktuiranje i konsolidaciju dermalne mreže. Također djeluje na kolagen i elastin u koži.

Cijena za 30 ml : 1278 kn (Tester 5 ml)

Dakleee, prvo što te šokira je cijena! :o ne znam za što bi uopće dala toliko velik novac a da nije mobitel npr. ;)
A drugo, čim sam otvorila kremicu i išla se namazati, dragi je graknuo na mene da je to njegova krema :p naravno, šalio se, jel, kremicu mi je prepustio ;)

7. Vitis Gingival & Whitening zubne paste i tekućine

Vitis Gingival zubna pasta i tekućina

Za svakodnevnu oralnu higijenu kod pacjenata sa osjetljivom i nježnom gingivom. Poseban sastav osigurava blagotvorno antibakterijsko djelovanje uz kombinaciju vitamina za revitalizaciju desni.

Cijena za 100 ml paste : 43 kn (Tester 15 ml) / Cijena za 500 ml tekućine : 60 kn (Tester 30 ml).

&

Vitis Whitening zubna pasta i tekućina

Za svakodnevnu oralnu higijenu i učinkovito izbjeljivanje. Prvi rezultati vidljivi već nakon 10 dana. Štite zubnu caklinu. Formula ove zubne paste i tekućine bazira se na ekskluzivnoj Dentaid-ovoj Nanorepair tehnologiji.

Cijena za 100 ml paste : 58 kn (Tester 15 ml) / Cijena za 500 ml tekućine : 77,50 kn (Tester 30 ml).

Ovi proizvodi su me i više nego obradovali, jer sam bila razočarana što to nisam dobila - jer nisam ni naručila siječanjski box, ali eto, sudbina je odlučila da ću ipak dobiti mogućnost isprobavanja :D prekul mi je ta plastična vrećica za zipom, pa te male bočice, a mi se uskoro spremamo na put pa to planiram ostaviti za tada, taman će dobro doći :D


Dakleee, sve u svemu, ja sam baš zadovoljna :D

Za više o naručivanju, prijašnjim boxevima i proizvodima (možete i naručiti na stranici ako je dostupno) imate ovdje - facebook i ovdje - web stranica.

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar