srijeda, 10. veljače 2016.

Avon katalog - prijedlozi, akcije i recenzije - kampanja 3 / 2016.

Pozdrav svima!
Još je jedan Avon katalog pred nama :) Ovog puta i sa ponudom za Dan žena, odlični su mi setovi za 49 kn - dobijete parfem 30 ml, losion za tijelo, maskaru i ukrasnu vrećicu :D
Za više škicnite u nastavku!


Kao i inače, cijeli katalog možete pogledati ovdje .
Aktualni katalog traje od 10.2. do 1.3.2016.


Toliko mi je prekrasna haljina da sam morala staviti ovo :) <3 *.*
set je inače 129 kn (parfem, losion i sprej) ;)


Ovaj parfem svi voleee :)
Baš mi se čini odlična ponuda, 4 proizvoda + ukrasna vrećica za 139 kn


O ovoj sam vam akciji pričala gore :D
Po meni više nego odlična ponuda / akcija, kako god ju nazvali :D


Svi su ludi za ovim mat ruževima!
Ja sam si uzela sve uzorke, te ne znam koji bi izdvojila kao najbolji jer ih nisam još sve isprobala!


Najbolji ulooov!! 
Definitivno najbolji, prekrasne perlice za samo 37 kn! Ja ih obožavam, imam pink bronze i prezadovoljna sam :)
Sad gledam ove CC perle, mogla bi si njih uzeti!


Odličan mi izgleda sav pribor :) Sve više ga je i više!
Voljela bi isprobati spužvicu za make up!


Ako volite ColorTrend stvarčice, za vas je ova akcija! Svakako najjeftiniji ruževi i olovke do sada!


Losioni su preodlični, ostavljaju kožu svilenkastom, mekanom!

Sljedeće tri slike odnose se na istu akciju! Naime, od 200 do 205 stranice 1 proizvod dobijete za 27 kn, a 2 za 39 kn, pa što se bolje isplati? :D 





Obožavam ovakve setove!
Preporučujem ih, jer npr. možete isprobati više linija proizvoda i za različite namjene - tijelo, kosa, lice, te se lakše odlučiti prilikom sljedeće kupnje :)

Kao kakav beauty box!


Akcije svi volimo!
Imam češljić i odličan je, baš praktičan! EdP Little black dress imam i ne moram ga puno pojašnjavati ;)


Jasmin obožavam, kremice su mi pri kraju, jedna bi dobro došla :)

Ovaj mi je katalog baš odličan, a ja vam uskoro moram početi sa recenzijama, jer imam već toliko dobrih proizvoda isprobanih, da ih podjelim s vama!

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar