nedjelja, 27. srpnja 2014.

Road trip :)

Pozdrav svima :)

No kako i sam kaže naslov posta, road trip, imala sam ga zadnjim 10-tak dana zajedno sa M. :)
Bili smo na godišnjem od 10.7. do evo danas, 28.7., pa smo odlučili da malo guza vidi puta i otići na naše tek drugo zajedničko more (zajedno smo 10 godina i bili smo samo jednom zajedno na moru hehe), kako je prijateljicin zaručnik u Umagu na stanu, odlučili smo ih ugnjaviti na 6 dana i s njima se malo provesti, a između toga i nešto sami obići i istražiti :)

Road trip je izgledao ovako:
16.7. početak : Osijek, Našice, Zagreb, Umag , Kopar (Slovenija) , Umag, Rovinj & Poreč, Umag, Trst (Italija), Umag, Zagreb , 25.7. kraj : Osijek

Prvotni plan je bio Našice, Zagreb i Umag, no usput se nadodalo još malo toga, no to nam ni najmanje nije teško palo ;) :D

16.7. smo iz Osijeka u popodnevnim satima krenuli na selo - Našički Markovac kraj Našica, gdje žive moji djed i baka, s njima smo se malo podružili, kartali belu, hranili gice i koke :)

17.7. u jutarnjim satima smo se lagano zaputili za Zagreb, tu sam najviše išla zbog haljine jednog dizajnera koja mi se jako svidjela, a koju bi nosila u prijateljicine svatove (ništa od haljine nije bilo na kraju s obzirom da se nisam uspjela s njim dogovoriti, tj u jednu ruku me odbio, a mogla je to biti odlična suradnja, s obzirom da nije, bila sam baš razočarana).
Ostali smo prenoćiti u Zagrebu u hostelu Nokturno (mali ugodni hostel u centru grada, iza Dolca, ulica Skalinska 2) , cijena noćenja po osobi u 6-krevetnoj sobi bila je 100 kn, sasvim pristupačna cijena s obzirom na sezonu, lokaciju, ostale hostele koji su ili bili skupi ili bez trenutnog kapaciteta jer je bilo dosta turista.
Obišli smo shopping centre Arenu (gdje se M. našao sa kumom pa su razgovarali na kavici, a ja sam skitala hehe) i City centar One East , a preko puta njega smo "krstili" još jedan Mc'Donalds (zašto krstili, naime gdje god da dođemo, a ima Mc ili Burger king, to je obavezno mjesto za ručak ili večeru :D ), nakon toga smo malo sjedili na glavnom trgu i šetali se.

18.7. ujutro smo otišli do West Gate-a , ručali i zaputili se na more, a tu zapravo počinje pravi road trip s obzirom da smo išli starom cestom, a ne autoputom, kao da nešto uštedimo heeeeh, sve bi bilo super da se od silnih dolova i brijegova nije na auto upalila lampica za ulje, koje se pregrijalo, a gdje smo se i M. i ja skamenili jer smo bili usred ničega, 2 sata smo "hladili" auto nakon čega je sve opet bilo u redu, no strijepili smo sve vrijeme do mora da ne dođe do istoga, s obzirom na situaciju put Zagreb - Umag trajao je sa 2 stajanja i ovim dugim, 8 i pol sati :/ tu smo vidjeli da naša ideja o uštediti i nije baš nešto s obzirom na pretrpljeni stres hehe, jer ideja tog road trip-a i je bila da idemo tim putem s obzirom na pogled, gdje bi kada bi nam se nešto svidjelo stali, fotografirali, no s obzirom na sve, to nam nije bilo ni u peti ;) Kad smo prijateljima banuli u Umagu, samo smo večerali i išli spavati!

19.7.  ujutro smo kuhali varivo od kupusa i išli na plažu, M. me je kroz vodu nosao na leđima, malo se sunčali, a navečer išli na otvorenje ATP turnira :) to mi je bio prvi susret sa teniskim terenima uopće, tj da gledam neki meč, jer preko tv-a je meni to predosadno, no kad se to gleda uživo, nema usporedbe, baš dobar doživljaj, ugođaj. Prvi meč otvaranja je bio Egzibicijski meč na kojem su zaigrali G. Ivanišević , T. Muster , H. Leconte i M. Bahrami. Izvodili su gluposti, igrali na stolicama, grickali grickalice, iz publice djecu dozivali da odigraju koju, u svakom slučaju zanimljivo je i smiješno bilo :) poslije smo obišli šatore unutar kompleksa gdje su se prodavali oprema za tenis, bila degustacija hrane i vina i zabavni sadržaji, popili smo pivo i slušali Hladno pivo :D

naše okoručne karte za ATP ;)

Jedna sa egzibicijskog meča :)

hladno pivo i u čašama i uživo :D

20.7. smo bili u nabavci, kuhali smo ručak (batkove i krumpir i salata od kupusa), a onda opet išli na kupanje , navečer u obilazak grada, malo se slikali, malo šetali i bili na cugi uz more...

ova mi je najdraža :)

21.7. počelo je loše vrijeme, nije bilo za kupanje, pa smo M., N. i ja malo otišli do grada jer je V. morao na posao, počeo je pljusak, pa smo odlučili na kavicu, koja isto nije dugo trajala jer se pred kafićem počela svirati ciganska glazba, od koje ne da nisi mogao pričati, nego nisi čuo svoje misli, tu sam se ja dobrano naljutila, ali nije dugo trajalo jer se vani vrijeme smirilo, otišli smo do mora i slikali valove koji su jako zapljuskivali... Za ručak smo M. i ja pravili omlet s povrćem ( a da nam se N. malo odmori od kuhanja :) ). Večer je bila namjenjena za tenis , meč između Lorenzi & Carreno.

najljepši mi je dolje lijevi :)

22.7.  M. i ja smo bili do kolodvora vidjeti kada imamo bus za Trst, u međuvremenu proteklih dana sa N & V smo pokušali vidjeti gdje bi sve mogli otići dok smo tu, a da iskoristimo blizine naših susjednih država, tako smo odlučili da ćemo ići u Kopar svi zajedno, sljedeći dan N & ja u Rovinj i Poreč brodom, a u čet da ćemo M i ja otići do Trsta :)
Za ručak smo pravili rižoto s plodovima mora, bilo je zanimljivo i fino jelo, moj prvi susret sa takvom vrstom jela, s obzirom da ne volim morske plodove ;) Nakon toga M i ja smo se zaputili do grada, malo fotografirali, šetali, uživali :)
Dok je večer bila namjenjena za posjet Sloveniji, Kopru, koje je od Umaga udaljeno nekakvih pola sata. Svidio mi se taj gradić :) Išli smo zapravo u Tuš, njihov shopping centar, N & V su tražili nekakve sitnice za sebe , a M & ja smo u nekakvih 10-tak min obišli centar i sjeli na kavicu, jer nismo naišli na ništa zanimljivo, jer nema toliko puno trgovina ili barem nekih koje nemaju kod nas. Kad smo tu bili gotovi, prešli smo cestu i išli u samoposlugu, no ono što je u tom trenutku, a do trgovine nama u oko upalo bio Mc Donalds, kojega smo mi i ovdje odlučili "krstiti" :D , a N & V pustiti da obave shopping ;)
Nakon povrata doma nismo imali snage za odlazak na ATP, pa smo M. i ja prošetali i nazvali svoje, dotle je N. napravila američke palačinke, slušali smo glazbu, papali, pili cocktail-e, a neki su i zaplesali :)

23.7. N. & ja smo odlučile u ženski obilazak, dan , izlet, kako god da se kaže :D pa smo si uplatile izlet Rovinj i Poreč sa brodićem :) iako nas vrijeme baš i nije služilo, odlučile smo ići jer bi se kasnije vjerojatno pokajale što nismo ;) iako smo svakako rekle , ako ne budemo išle brodom, ići ćemo autom :)
Cijena puta po osobi iznosila je 260 kn, što je uključivalo predjelo, ručak i put do Poreča i Rovinja sa slobodnim vremenom za obilazak. Krenuli smo oko pola 10, vožnja je trajala neka 3 h, tijekom vožnje dobili smo predjelo, bruskete sa rajčicom, češnjakom i začinima, a oko 12 h smo stigli u Rovinj :) putem smo pričale, malo fotografirale, uživale u pogledu...
U Rovinju smo imali 2 sata slobodno, pa smo išli malo obići mjesto, N. je tu živjela 3 tjedna prije kojih nekoliko mjeseci, pa nas je provela kroz grad koliko se u tako malo vremena nešto i može obići :) penjali smo se do crkve Sv. Eufemije odakle je najljepši pogled na more. Kad smo išli gore i spuštali se dolje, u malenim uličicama bilo je puno rukotvorina, što nakita, što lutaka, slika, raznih magneta i ukrasa, sve je bilo divno :) najviše mi se svidjelo kako se kroz dosta vrata vidi izlaz na more, tj stepenice koje vode baš do mora ili kroz drveće pogleda na beskonačno more....
U 14 h smo se vratili na brod i krenili na naše sljedeće odredište, Poreč. Uslijedio je ručak, N. i ja smo izabrale riblji meni, dobili smo cijelu ribu, salate od kupusa i rajčice i kruh, a ja sam uzela i čašu bijelog vina... Cijelim putem su nas oblijetali galebovi s obzirom na miris ribe i da su gosti broda bacali ostatke u more, pa ih se nakupio poveći broj, no razišli su se kad su vidjeli da više nema ništa ;) A onda smo lagano stigli i do Poreča koji me se nije tako dojmio kao Rovinj, ali je zanimljiv, iako tu smo imali samo 1 h i 10 min, a ne poznajemo ni mjesto, pa se nismo htjele previše gubiti!
Krenuli smo natrag u 17 h.
I ovo veče proveli smo na meču :) Svirali su Pavel i Gustafi, mene se baš nisu dojmili a i rano smo se ustajali zbog odlaska u Trst pa smo brzo išli kući!

pozirao frajer :)

a i ja malo ;)

jedna s mora dok su nas obljetali galebovi :)

24.7. Bus za Trst nam je polazio u 7:15, nešto je kasnio, a na putu do tamo bili smo sami u busu ;) tek u Kopru smo pokupili 2 žene, pa nas je eto cijelim putem bilo čak 5 ( s vozačem naravno ;) ) ;) povratnu kartu za jednu osobu platili smo 60 kn, dok je karta u jednom pravcu 40 kn, što je stvarno super cijena :)
Vožnja je trajala oko 1 h, s obzirom na granicu, stajanje i kašnjenje busa, tj. stigli smo u 8:45. Oboje smo se iznenadili veličinom grada, industrijom, brodogradilištem i bezbrojem zgrada, pomislili smo : "a gdje je stari dio grada?" ;)) dosta smo se vozili prije nego smo stigli do kolodvora, a tu je bio i centar grada, prošetali smo uličicama, bili do mola i malo odmorili od šetnje, papali u Burger kingu :D bili do par trgovinica, kupili par stvarčica :) bus za Umag smo imali u 17:45, no isti je opet kasnio, tj došao je oko 18 h.
Zadnji dan našeg boravka u Umagu smo proveli na još jednom meču, nakon njega smo išli do šatora gdje se za 15 kn, može kušati - degustirati hrana i vino, ovisno o željama kušača, pa sam ja tako probala tjesteninu sa bijelim tartufima, nisu me nešto oduševili, jer mi je sama kombinacija bila prejednostavna. Zaigrali smo i kolo sreće na Podravkinom štandu i M i ja dobili smo kemijske ;)

25.7. oko 8:30 smo krenuli za Zagreb (ovaj puta istarskim ipsilonom i autoputom ;) ), za moje smo stali u Bauhaus, kraj nje je bila i Kika, pa smo škicnili što ima s obzirom da su popusti jer ju preuzima Emmezeta ako se ne varam! Otišli smo ručati u stari dobri Mc ;) i do City center One West,  tražila sam haljinu, probala 10-tak no ni jedna mi nije sjela, pa je M otišao na kavu, a ja još malo u obilazak :) s obzirom da kada sam god u Zg-u uvijek idem sa svojima i uvijek je to neka žurba pa ne stignem pošteno obići trgovine koje nema u Osijeka, tako sam ih par škicnula ;)
Oko 18 h smo lagano krenili kući i tu je našoj avanturi došao kraj do sljedećeg puta :)

Jedna sa povratka :) zadnji pogled na more i kišne oblake!

Sve u svemu, mi smo jako zadovoljni sa putovanjem, svime što smo vidjeli, fotografirali i radujemo se slijedećoj avanturi :)

U ovom postu nisam pisala o stvarčicama koje smo kupovali, to vas čeka u sljedećem postu ;)