petak, 24. svibnja 2013.

365 photo challenge (day 23) - večer iznenađenja :)


Prije nekoliko dana moja draga prijateljica Nikolina i ja razmišljale smo o druženju kod nje doma, gdje joj je palo na pamet da bi svaka od gošći mogla sa sobom donijeti i neki svoj specijalitet ;)

Dogovorile smo se kako će biti iznenađenje koja će što praviti, iako smo odlučile reći koja će slatko, koja slano da se ne bi previše ponavljale ili samo jele slatko ili samo slano ;)

Trebalo nas je biti 4, no kako je moja prijateljica otkazala, bile smo domaćica Nikolina :) , Klara i ja.
Nikolina se kao i uvijek potrudila oko svega, od dekoracije stola, do malog stolića u dnevnom boravku, gdje je uz ružu iz njezinog vrta i ove divno ukrašene čaše bili šteta ne pokazati :)

Da smo se najele ne treba ni pričati, pile smo fino bijelo i kupinovo vino i uživali uz razgovor i glazbu :)
Nešto više o ovoj večeri za koji dan :)


p.s. : dogodi mi se da nekada zbilja ne mogu postati sliku, no da ju uslikam svaki dan, da, morat ćete mi vjerovati hehe :)

Nema komentara :

Objavi komentar