petak, 5. travnja 2013.

Svaki tjedan desert jedan vol.4 - muffini s kavom i jaffa kuglice

I o čemu će Sanda nego o hrani, opet :D
Donosim vam 2 recepta za male, ukusne i brze kolačiće!

Kako nisam baš nešto slikala kolačiće, eto jedne i jedine slikice :)

JAFFA KUGLICE

Recept je preuzet s Coolinarke i nalazi se na ovom linku
no ja sam malo izmjenila recept!

sastojci:
400 g čajnih kolutića
100 ml soka od naranče
korica pola naranče ili limuna
1 vanilin šećer
2 žlice pekmeza od višnje (ili bilo koji drugi jer se ne osjeti previše nego veže smjesu)
3 rebra čokolade
med po želji

Priprema:
Sameljite kekse, dodajte sok od naranče (kupovni ili iscjeđeni), vanilin šećer, pekmez i med. Rastopite čokoladu, te dodajte smjesi i dobro promješajte.
Ukoliko vam se čini pregnjecavo dodajte još čajnih kolutića.

Stavite u hladnjak na minimalno 2 sata (a najbolje je ostaviti preko noći).
Oblikujte kuglice i uvaljajte u nešto po želji - keks, čokolada, mrvice.


MUFFINI S KAVOM

Također preuzeti s Coolinarke, evo i recept, nekim sastojcima sam povećala dozu, no mislim da ću po njemu praviti i ubuduće pošto mi se sviđa kako su ispali, ali ću mijenjati neke sastojke, dodati više kave definitivno, izbaciti burbon vanilin šećer

Sastojci:
125 ml vode
3 žličice instant kave
125 g margarina za kolače
175 šećera
175 brašna
2 jaja
2 žličice praška za pecivo
20 g kakaa
1 burbon vanilin šećer
2 žlice ruma 

Priprema:
Pomješajte vruću vodu i kavu, te ostavite da se ohladi. 
U međuvremenu margarin pjenasto izradite, postepeno dodavajte šećer. Dodajte jedno po jedno jaje. Zatim rum i kavu, a onda i ostale sastojke - brašno, burbon šećer, kakao i pp.

  Zagrijte pećnicu na 180 stupnjeva.
 Punite kalupe za muffine, te pecite oko 25 minuta.

Za dekoraciju sam izabrala bijelu čokoladu koju sam prethodno rastopila.

U slast :)


Nema komentara :

Objavi komentar