utorak, 16. travnja 2013.

Last week!

Pozdrav svima!

Kako su nam došli ovako divni, sunčani i topli dani, tako mene nema doma skoro pa nikad :)

Prošli tjedan je baš bio aktivan:

ponedjeljak - slikanje, preslagivanje marama, koje još nije gotovo (treba to brdo poslikati :) )

utorak - u mom susjedstvu se otvorila sastičarnica Slasta, vrlo simpatično uređena, baš po mom guštu, sa malim izborom kolačića, slamboša, a nadam se da su stigli i macaronsi, Nina i ja smo bile i isprobale neke slastice :)
evo ih na facebook stranici:
http://www.facebook.com/pages/Slasta/343117072455970?fref=ts

Nina je probala muffin s čokoladom (7 kn) i kaže da je jako fin

dok sam ja probala tortu s čokoladom i narančom, koja me se i nije toliko dojmila s obzirom na cijenu od 12 kn, naravno bila je fina no za taj novac očekivala bi i finije ;) :D

 srijeda - ujutro pravljenje čokoladnih muffina (recept uskoro), a popodne trač-partija s prijateljicom Doris :)

četvrtak - decoupage s Ninom kod tete Jasminke, naučili smo nove tehnike, korištenje decoupage papira, a ovdje je post od prije koji dan u kojem sam uzduž i popreko objasnila postupak i napisala po nešto o samoj decoupage tehnici 
ovaj tjedan DIY projekt upravo s ovom tehnikom :)

petak - prijateljica Maksima je imala obranu diplomskog rada
slično smo se sredile ;)
a popodne su nam došli prijatelji pa sam opet pekla čoko muffine :)

vikend - tako je proletio da se ne sjećam ni gdje sam bila ni što sam radila :D u subotu sam s prijateljicama navečer izašla na pivo (pao je crni Pan :) ), a u nedjelju smo roštiljali i sređivali bicikliće za novu sezonu :D

Između svih aktivnosti, bilo je tu i šetnjica, kavica, šopingiranje, prodaja nakita, kuhanje, gledanje dnevno barem 2 epizode najdraže nam serije (meni i M) Kako sam upoznao vašu majku!

što sam sve uzela u zadnje vrijeme, a o čemu ćete više čitati kroz koji dan!
Do sljedećeg posta šaljem vam pusu! :)

Nema komentara :

Objavi komentar