petak, 15. veljače 2013.

* watch *

Prije nekoliko mjeseci onako iz vedra neba pojavio se novi fetiš - satovi! Kako od nakita nosim samo naušnice, tako mi je nešto počelo faliti, a kako nisam baš za lančiće, a satovi su i praktični, dogodila se ljubav :)
Doduše, najviše mi se sviđaju kombinacije satova i narukvica, poneke su romantične, neke rokerske, a neke sasvim obične a opet posebne! Pa pogledajmo!



















Mogli ste i primjetiti da su većina satovi od Marca Jacobssa i Michaela Korsa, već neko vrijeme najpopularniji satovi na svijetu, meni se sviđaju jer su jednostavni, lako se kombiniraju, pastelnih su boja!
Imam i ja ali kopiju, satić je savršen, roza zlatne boje koja mi je prekrasna ... :)



A uz njega se savršeno uklapaju i ove narukvice, koje nikako da naručim, ne znam samo što čekam?! :D

A u jednom od sljedećih postova idu svi satići, one koje planiram kupiti, one koje čekam da stignu i kutiju za satiće :)


Enjoy!!

Nema komentara :

Objavi komentar