nedjelja, 10. veljače 2013.

Tuuuuu saam :D

Pozdrav dragi ljudi!!
Eto mene nakon dobra (skoro pa) 4 mjeseca!
Kako puno dugujem i sebi i Vama na ovom blogu odmah krećemo u napad i to sa pregledom prošle godine!
Nekako je prebrzo prošla, nekoliko putovanja, druženja, dobra klopica i vrijeme i prođe godina!

 na selu kod bake i djeda družili smo se s životinjicama

 Grad Našice :)


 baka i ja smo pravile tijesto za juhu i krofne

 hvala dragom na trenerci :D patikice koje sam iznosila više nego i jednu obuću u životu!

 male ruke su se složile i napravile policu za 101 stvarčicu

 najdraže voće koje jedva čekam da dođe :)

bili smo u Sarajevu, posjetili rodbinu i jeli čevape ;)

 uživancija u ljetu i najdražoj suknjici

 Vukovar :)

 ljetni ulovi

 bili smo i na moru, najdraža slika iz Lukova

 ništa bez knjiga :)

poklončići za rođendan, Eiffelić se savršeno uklopio :)

 Obišli smo i Pečuh

 maca se nikako ne želi slikati, srce malo :)

 pravile su se narukvice!

 iskoristio se lijep i sunčan dan

 draga prijateljica mi je donijela poklončiće iz Rima

 Osječka konkatedrala

 najdraže mjesto u gradu, promenada

 jedna kombinacija 

 drvce na promenadi

divan dan :)

 prijateljici za rođendan napravila sam window colors muffine, a onda macaronsima zasladila i nju i teglicu :)

s prijateljicama i obitelji igrao se Activity

 Božićna bajka u Čazmi, nešto divno :)

 2 u 1 , Božićno drvce i adventski kalendar ručne radinosti :)

a onda me dragi nije mogao više iznenaditi, novi laptopić je tu :)

Za novu godinu obiteljski smo se uz dobru klopicu, igrice i vatromet dobro zabavili :)



Nema komentara :

Objavi komentar