četvrtak, 13. rujna 2012.

Suknja ili haljina?

Uvijek ima ovaj ili, tako se ni ja ne mogu odlučiti! Najbolje oboje, a ako se treba ipak odlučiti, hmm, možda ipak haljina? Ili suknja? :D
Nisam jedna od onih koje često nose suknje, haljine, više sam za tajice, tunike, rifle, ali imam nekoliko haljinica i suknjica za ljeto, najdraži su mi komadi duga plava suknja i baršunasta haljinica s čipkom!
U potrazi sam za haljinom, nekom klasičnom (crnom ili nekom tamnijom najbolje) kako bi mogla kombinirati marame, nakit, vestice :)) možda malo iznad koljena, više pripijenija a možda uz rub poletnija, na šarene štramplice i starke, biti će mrak! :)

Evo nekih kombinacija! Roza i plava boja dominiraju, crna je u tragovima!
























2 komentara :

  1. jesi sama pravila kolaže? totalno sam se navukla na polywore,i maštam kako ću se oblačiti kad budem imala hrpu love :)

    OdgovoriIzbriši
  2. nisam baš imala vremena sama praviti, našla na netu :)

    OdgovoriIzbriši