nedjelja, 9. rujna 2012.

Ideja!

Čuvate li vi neke stare stvari, stavljate na tavan nakon što kupite nove, razmišljate kako ih iskoristiti u drugu svrhu?
Evo nekih zanimljivih ideja od kojih ću i ja neke pokušati primjeniti pa vam jednom i pokazati!



 čim sam vidjela , sjetila sam se tate i brata, mogla bi ima predložite da pokušaju napraviti :D



 tko bi rekao da ribež može biti i zanimljiv (mrzim ribati :D )

 ova ideja je super, mama će biti oduševljena njome!

 fantastična ideja :D lančić je savršen, ja bi takav :D imam nekoliko čepova ali nikako skupiti dovoljnu količinu da se nešto ovakvo i proba napraviti!

 kad puknu noge na stolici ;))

 ideje sa paletama su stvarno super, nikad se njih ne bi sjetila :D


 ovo bi mogao biti odličan poklon za blagdane!

 ovo bi meni dobro došlo, nikad ne znam kuda bi sa ukrasnim papirima, gdje god da ih stavim oni ispadnu :D


slično nešto sam imala i ja , radilo se o velikom lancu od stropa do poda na kojem su visile torbe

 ovako nešto već imam u dvorištu, samo što gume vise


 košulja čini čuda :D baš imam nekoliko jastuka za presvuči, moram pronači tatine stare košulje!

 krletka <3


Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar