subota, 25. kolovoza 2012.

Volite li čitati?

Volite li čitati? Kupujete knjige? Imate najdražu? Imate li bookmark-e? Ili policu ili kutak za knjige?

Donosim vam neke ideje kako urediti dom tj kutak s knjigama, hoće li to biti u sklopu dnevnog boravka, u predsoblju ili zasebnoj prostoriji ili možda u vrtu?!

Isto tako, koliko mi se puta desilo da knjigu nosim sa sobom a nemam jedan od bookmark-a, pa vam donosim nekoliko meni simpatičnih, koje ću sama napraviti ili naručiti, pokažem vam u nekom od sljedećih postova kao i moj kutak i bookmark-ove i donosim tutorial-e za pravljenje istih!








Nadam se da će moj kutak u budućnosti biti prozračan, svjetao, sa udobnom foteljicom, već vidim - u zimske dane se izvalim u nju, pokrijem dekicom, pijuckam kakao i uživam u knjizi :)

A sad bookmark-si :))
Ovaj sa leptirićem sam upravo naručila, a budem i ovaj prvi sa Eiffelovim tornjem, druge ćem probati sama napraviti!!







1 komentar :