subota, 25. kolovoza 2012.

Lega - Lega


Prije mjesec dana bio mi je rođendan, pa je meni tako nekih mjesec-dva prije rođendana pala ideja na pamet da ja napravim wish list stvarčica koje bi htjela imati, a između ostalog tu su se našli rokovnici i to ne bilo kakvi i koji, nego Lega - Lega rokovnici :D

Zbilja imaju divnih stvarčica, dobila sam i bedž i podmetače za čaše sa sovicama i divne su mi njihove majice ma sve je predivno!!

Dakle kako sam ja dobila 3 rokovnika :D od mojih dragih ljudi, tako je trebalo naći njihovu namjenu!
Pa će tako zebrasti biti zadužen za putovanja - gdje se bilo, gdje će se ići, sa puno slikica, opisa, datuma! Žirafasti će tako zabilježavati sve ono što je oku zanimljivo, uhu melodično, rukama opipljivo, ustima ukusno ili manje ukusno ;) i ostale sitnice i uspomene koje treba čuvati i držati na okupu!
Dok će čipkasti knjige skupljati - svaka pročitana knjiga dobiti će malu kopiju naslovnice i biti pohranjena u rokovnik sa ocjenom, kratkim opisom ili što god mi u tom trenutku padne na pamet!

Još razmišljam nakon ovih vručina prošetati do Lege ;) pa jedan mali rokovnik na osnovnoj bazi za sve one mušice koje se pojave na putu, a da se ne zaborave ili ne ishlape ;))





Nema komentara :

Objavi komentar