subota, 6. veljače 2016.

Filmsko subotnje veče ... :)

Pozdrav svima!
Vjerujem da dosta ljudi, baš kao i ja, provode subotnje večeri, doma, u krugu obitelji ili prijatelja, uz klopicu, igre ili film.
Prije 2 tjedna, sam s dragim imala avanturu u kinu, filmski maraton, u trajanju od 5 i pol sati, jer smo gledali 2 filma jedan za drugim, uz hrpu grickalica i dobre volje :D Naime, kupili smo karte za The Revenant, a preko nagradne igre dobili za Room.

Ovdje vam donosim kratke sadržaje i moje dojmove filmova, pa tko zna, možda danas baš njih odlučite pogledati :)


The Revenant - Povratnik

Ne znam kako bi započela i što bi rekla o filmu, jer s jedne strane mi je odličan zbog priče i volje za životom - jer ga je njegova grupa ostavila da umre, i osvetom, ali s druge, nekoliko je scena s borbama i pogibelji životinja, koje su dosta brutalne. Bez obzira što znam da se radi o filmu, da stvari nisu stvarne - bar ne ovdje, jer je film po istinitom događaju, tj inspiriran je istim, neke su mi scene ipak malo bile previše.
Scene prirode, njegove dosjetljivosti, kultura, običaja su odlične.
Sviđa mi se gluma Leonarda DiCapria , baš mu je pristajala uloga.

Više škicnite na imdb-u , tu najviše volim pogledati recenzije, a i trailer vam je u sklopu :)

Trajanje: 2 h 36 min
Žanr: drama, avantura
Ocjena na IMDB-u: 8.3 / 10 , moja ocjena : 6.8 / 10


Room - Soba

Odličan! Jedan od najboljih filmova koje sam gledala.

Ideja je jako dobra, kroz cijeli film ne znate što će biti, kako će se situacija razviti, kako je došlo do nekih situacija.
Jack i mama žive u Sobi, doima se da imaju idiličan život unatoč svemu, jer je mama za Jacka stvorila takav život, da su u televizoru izmišljena bića, da nema svijeta van sobe. Zanimljivo je kako Jack razmišlja, kako se ponaša prema svim stvarima - pozdravlja ih kao da su živa bića, jer ni ne zna drugačije, jer je i rođen i odrastao u Sobi.
Kad napuni 5 godina, stvari se počinju malo drugačije odvijati i mama pokušava objasniti Jacku što je stvarni svijet, gdje joj on naravno ne vjeruje, rušeći mu sve do sada naučeno i ono kako je on zamišljao i stvorio, a s druge strane počinje prihvaćati, jer im je to karta za izlazak iz Sobe, do kojega na kraju i dođu i on uživa u svemu što mu svijet nudi, a mama opet ne vjeruje da je dovoljno dobra i da sinu može sve pružiti, a nije ni svjesna koliko je za njega napravila što je izrastao u pametnog dječaka još u Sobi.

Ovako na prvu, čitajući tekst, prateći rezencije i trailer, ne možete dokučiti što će njih dvoje sve napraviti, do kakvih će ideja dolaziti, kako su uopće došli u Sobu i kako su izašli, a iznenade vas neke radnje koje niste očekivali, pogotovo onu da se Jack želi vratiti u Sobu, bez obzira na sve, a uzeći u obzir cijeli svijet u kojem se odjednom našao.

Film je s jedne strane potresan, napet, a sa druge pun ljubavi, inspirirajuć, emotivan ...

Ovdje pogledajte više , kao i trailer.

Trajanje: 1 h 58 min
Žanr: drama (ja bi dodala psihološki )
Ocjena na IMDB-u: 8.3 / 10 , moja ocjena : 9.5 / 10


Oba filma su na Imdb dobila ocjenu 8.3. Po meni je to ok, jer preporučila bi oba, iako svakako Sobu.

Javite dojmove ukoliko ste pogledali ili ćete ih pogledati :)

Do čitanja!

2 komentara :

  1. Dobre preporuke. Za Sobu sam si baš premišljala da li da odem gledam ili ne, sada ću sigurno ići ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. @zimzeleni cvijet - svakako javiš što misliš o filmu :) (iz nekog razloga ne mogu odgovarati izravno na poruke)

    OdgovoriIzbriši