subota, 5. prosinca 2015.

Mjesec u slikama : Studeni


Najdraži i najkrasniji mjesec u godini je stigaoooo :)
Pozdrav svima!
Ovoga puta donosim vam pregled prošlog mjeseca - Studeni 2015., sljedeći ovakav post ide u Novoj godiniiii :o dakle, proletila je!

 Divne ruže iz Kauflanda :)
 
 Moj adventski vijenac (sama osmislila i izradila ;) )
 
 Na prvi dan adventa zasjao je i borić, drveni dio također u mojoj izvedbi :)

 Fini lješnjaci

 Noviteti iz nedjeljnog šopinga, svjećica - naranča i cimet iz Mullera, oko 7 kn i majičice - siva dugi rukav, oko 80 kn, crvena kratki, 40 kn iz New Yorkera!

 fotkanje za New in post :)
 
Godis Hrvatska su taman imali štand u City Centru u Zagrebu, pa sam uzela nekoliko bočica, odlični su mi nazivi i okusi :D 10 kn / kom / link za fejs
 
 Ovaj Avon katalog je sada već i prošao ;) Ovdje ste mogli vidjeti što u njemu ima zgodnog ili na akciji!

Macaronse iz Lidla nikada neću prežaliti, jer ih se nisam uspjela ni dočepati :/ tako dobra i jeftina ponuda se vjerojatno neće ponoviti!
 
 Noviteti iz DM-a, imala sam njihovu knjižicu Svijeta prednosti, pa sam odlučila iskoristiti neke popuste, keksi Digestive su odlični :)

Mama i ja smo bile u šopingu, a kako nismo doručkovale, odlučile smo se okrijepiti prije potrage stvarčica, Fruitee je to riješio, prefinoooo :)

 Kada dragi ide vikendom u nabavku na tržnicu, obavezno se vrati sa cvijećem :)
Baš volim svaki vikend imati novo živo cvijeće :)
 
 Jedna sa Tea party-ja :) Napisala sam i post koji je ovdje ...

 U zadnje vrijeme sam česti gost trgovine Kandit (link na fejsu) :D Imaju toliko finih stvari :)
Lijevo gore su lom čokoladice, koje se prodaju u rinfuzi, tj u pakiranju od pola kg, po cijenama od 15-20 kn, Saga je odlična, ovo pakiranje s 12 čokoladica koštalo je svega 8 kn, preslatko mi je pakiranje :) Bonko je bio za dragoga, vrećica je nestala za čas, dok su Laringo predobriiii :D

 Nezaobilazne Candle Land svjećice :) Do sada sam već pola njih sprašilaaa :o :D

 Franck Cappuccina baš volim :) čoko, vanilija i irish su mi najdraži :) 
Imali su jednu zgodnu "akciju", da si možete naručiti uzorak na adresu, što se mene tiče, odličan pothvat :D Koliko vidim i dalje postoji mogućnost naručivanja uzorka, pa iskoristite priliku, link vam je ovdje :D

Prekokrasne šumske šalice :)
Home sweet home ima stvarno prekrasnih stvarčica, dok mi je za oko zapeo ovaj set :)
Divni motivi, još sam imala i popust iz Glorije na 30% pa je to baš bio dobar ulov :D
 
Jedna sa neobičnim nebom u mom Osijeku ...

Čini mi se da sam ovaj post prije trebala nazvati New in / mjesec u slikama, jer je doslovno 50:50 fotki jednog i drugog :D

Dosta fotki New in-a je tu jer šaljem prijateljicama kada ima nešto novo kod mene ili želim nešto preporučiti ili jednostavno kada stavljam na fejs profil
Dosta često zaboravim pofotkati neke trenutke za koje mi je poslije žao što nisu uhvaćeni, ali što je tu je!

Do čitanja!

2 komentara :

  1. Preeedivan ti je borić. Ako ti bude usput voljela bih znati kako si ga napravila jer u mom minijaturnom stanu uvijek tražim alternativu klasičnom boru koji mi zauzme puno prostora.
    Ruže <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Svašta nešto lijepo na slikama, ne znam što bih prije komentirala - borić, Tajni vrt, bombone tablete, svijeće. Sve je zakooon i jako mi se sviđa :D

    OdgovoriIzbriši