petak, 18. prosinca 2015.

Bath & Body Works Candles

Pozdrav svima!

Ovoga puta donosim vam ni više ni manje nego svijeće :D
Pratim blogericu Zoellu (koja je također veliki obožavatelj svijeća - vjerojatno i veći nego ja ;) ) i u jednom od videa sam naišla na prekokrasne svijeće od Bath & Body Works-a, koje na svu žalost ovoga svijeta ne šalju van SAD-a :/
Svijeće su mi toliko prekokrasne da bi samo zbog njih potegnila preko Bare ili dala veću svotu da mi ih netko dostavi :D Ima li koga? ;))



Svašta volim, ali mislim da sam sa svijećama već pretjerala :D Gdje god da idem, svijeće su na prvom mjestu, lučice, male, velike, u teglici i sl, ne biram, nalaze se na svakoj wish listi (nisu zaobišle ni božićnu ;) ), a trenutno mi uz dvoje lampice gori 5 svijeća :D

Inače, kako sam već rekla za Bath & Body works (više ovdje) saznala sam preko Zoelle , više o njoj je ovdje , a video sa svijećama je ovdje . Naravno, sada kad sam tražila video za svijeće, gle čuda opet Zoellin post sa svijećama :D - ovdje .

Evo mog izbora!


















 
Šta kažete?
Ja sam oduševljenaaa *.* Krasne su ove božićne, ali i sve ostale!
Škicnite stranicu, prekokrasno je sve, pakiranja, detalji, boje, čak i ovi poklopčići na svijećama, ali i hrpa drugih stvarčica koje bolje da ne gledam!

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar