subota, 5. rujna 2015.

Kezele - seoski turizam

Pozdrav svima!
Još u svibnju, našli smo se u Ivanić-gradu povodom Festivala igračaka, preko vikenda, a prenoćili smo na imanju Seoski turizam Kezele, Šumećani u blizini Ivanić-grada!
Nešto divno, ambijent, klopica, detalji, pa smo malo i poslikali i popričali sa domaćinima.




Imanje vodi obitelj Kezele, veličine je 4 hektara, nalazi se na rubu šume Marče, okruženo sa livadama, voćnjacima i pogledom na Moslavačku goru.
Na fotografijama možete vidjeti da se između ostalog bave proizvodnjom vina, rakije, pekmeza, uzgojem životinja, a drže i do autohtone baštine.
Interijer je pun starinskih predmeta, dok je dio za goste spojen od nekoliko kuća, koje potječu iz 1880., 1910. i 1922. godine.
Meni su se najviše dopali starinski prozori, unutar njih tegle sa marelicama i ostalim voćem, te razne teglice pune mirodija, likera, rakija :)

Mi smo na imanju samo prenoćili i doručkovali, te nismo imali puno vremena za obilaženje ili ostajanje na ručku, ali dovoljno vremena za sve zabilježiti i pokazati!
Sobice su malene, preslatke u starinkom ruhu, dok mi se tu najviše svidjelo, što svaka soba ima neko od starijih ženskih imena - mi smo imali Cilika.
Za dobrodošlicu na doručak dobili smo domaći sok od bazge, a onda je usljedio bogati slavonski doručak, sa proizvodima iz mjesta te domaćim - sir i pohani kruh bili su mi odlični, ma kao i sve što je bilo posluženo, jer naravno ništa nismo ostavili :D

Ovdje vam je link službene stranice imanja, koja mi se svidjela, jer sve su informacije tu :)

Ostavljam vas fotografijama! 
 
















Svakako imate moje preporuke :)
Do čitanja!

2 komentara :