subota, 29. kolovoza 2015.

Rođendanski pokloni :)


Pozdrav svima! :)
Prije mjesec dana mi je bio rođoš, proslavila sam ga u krugu obitelji i prijatelja na imanju gdje smo imali i svadbu, bilo je krasno vrijeme, kuhali smo čobanac, družili se, čak i nogomet zaigrali ;)




Pravili smo i mojito, imali pompone, a tu je i moja rođoš odjevna kombinacija ;)

Nekih mjesec dana prije rođendana, stavila sam wish listu (koja je ovdje) , to mi je sad već neka tradicija par godina, jer inače i sama nekada muku mučim što kome uzeti za rođoš, a ovaj oblik poput wish liste, naveliko olakšava neke odluke i daje nove ideje :)

Wish lista je odradila svoje, gotovo sve je sa nje, sve mi je divno i krasno i još se jednom zahvaljujem svima :)

 svjećice :) divno mirišu :)

 od kolega s posla :)
odlična mi je ta stvar, nas je 10tak na odjelu i uvijek skupljamo za rođendane i uglavnom su to Lega Lega majičice :)

 od prijateljice, majica sovica i jastučnice - odlične su mi tak šarene!

 od prijatelja sam dobila i ove Zara parfemčiće, krasno mirišu :)
 Mašenka <3 od prijateljice kumice :)

mornarska majica i kremica za ruke, a u poklončiću je još bila i čokolada koja je brzo nestala ;)
 od mojih sam dobila jastuk, bilježnicu i majicu :)

 ove divne naušnice i staklene posudice pune slatkiša dobila sam od prijateljica :)
 od brata i šogorice , odličan mi je ovaj set :D

 ove stvarčice nisam slikala, jer su nestale brže bolje ;) dobila sam čoko mlijeko od litre, više različitih čokoladica, a chococino je na stalku :)
moji su se pobrinuli za slatke stvari :)

 pogodili me :D bombonjerica i La vie est belle :)

prijatelji su me baš iznenadili ovim krasoticama :) 
jednom prilikom sam ih oduševljeno postavila na fejs, 
inače su iz Home sweet home i voila, kod mene su :) :)
 košarica za njegu mi je preslatka :) unutra se nalaze baš ljetni proizvodi!
 kum me baš pogodio :D 
svjećice su premirišljave, a čokoladice su brzo nestale :D
teta me iznenadila darovnom karticom, smišljam što bi si mogla uzeti, 
hm hm, nekakav parfemčić :)
Za kraj sam ostavila najdraži poklon :D 
od dragog mužića, šokirala sam se kad sam vidjela ovu ogromnu svijeću :D <3
dugo mi je bila želja, a sad se i ona ostvarila :)


Ako niste primjetili, definitivno pobjeđuju majice, čak njih 5 :D a zatim parfemi, 3 komada :D
Došla sam i na ideju da jednom prilikom usporedim wish listu s listom poklona koje sam dobila, sama si uzela u međuvremenu ili od čega sam usput odustala ;) da vidite kako to izgleda prije i poslije!

P.S.:
Prije nekoliko dana dobila sam još jedan poklon, od prijateljice koja nije uspjela doći na rođoš, a koju nisam vidjela do sada, baš me iznenadila :D

 Air Wick svijeća Sweet Atlas Tangerine i parfem Emanuel Ungaro
oboje prekrasno miriše :)

Pa da napravimo rezime ;) Majica je i dalje 5, parfema je 4 + 1 kojega sam uzela na darovnu karticu, Beckham signature, ovdje imate više, no zaboravila sam na svijeće :o One su u vodstvu :D

Do čitanja!

2 komentara :

  1. Sretan rođendan sa zakašnjenjem :D
    I meni se svi tvoji darovi sviđaju ne bih se bunila protiv ijednog :)
    Sad si me s Yankee candle sjetila prošle godine dečku sam rekla kako mi se sviđaju te svijeće bla bla, da želim onu najmanju takvog pakiranja jer mi je preslatko to, bilo vrijeme oko Božića taman i meni čovjek za par dana donese onu najveću u čaši, također sam se šokirala k'o i ti:) a miris je crvena jabuka, jako sladak, baš zimski. Cijelo potkrovlje je mirisalo, a nisam ju odmah nit zapalila :)

    OdgovoriIzbriši