nedjelja, 28. lipnja 2015.

Inspiracija nedjeljom #6


Pozdrav svima!
Ne znam kako vama ali meni ovi tjedni sve brže i brže prolaze!
Imam listu sa oko 10 pripremljenih postova za blog, negdje mi nedostaje koja fotka, negdje koja riječ, ali sve u svemu, ne stignem postati, a kad i postam potrefi se nedjelja i nova Inspiracija :)

Nekoliko sati danas smo dragi i ja mjerili u detalje naš budući dom, da, da, stigli smo do te faze i ja sam neizmjerno sretna :) Uskoro ću vas početi upoznavati sa temom Vjenčanja, a zatim selidba i sl, a kroz kojih god danu se nadam pisati iz svog doma gdje ću sigurno više piskarati, fotografirati, kuhati... :)

Ali hajdemo mi na našu temu dana ;) Ostavljam vas sa novih 30, gdje ovoga puta glavnu riječ vode moda, hrana i uređenje.






























Pinterest i moja Like lista vas pozdravljaju do sljedećeg puta!

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar