utorak, 10. ožujka 2015.

new in : vol.6

Hello :)

Evo jedan new in post, neke stvarčice su kupljene prije nekoliko dana, neke prije nešto duže vremena, neke su bile poklon, a neke su tek sada otkrivene, jer sam ih tako lijepo spremila da nisam znala gdje su :D


Pa krenimo :)
I da, koliko vidim, stvarčice su većinom iz: KiK-a , DM-a i Avon-a.

 Iz KiK-a :) baš su mi bile preslatke maramice, nisam im mogla odoljeti, inače ne volim lubenice, ali ovo je nešto drugo! :D 10 komada , 4 kn

 sapun je iz Avona (10 kn) , a spužvica iz DM-a , kombinacija za čišćenje lica :)

 preslatke male turpijice, DM, 10 kn / 6 kom.
ići će jedna u neseser u torbi, za svaki slučaj ;)

 novi Avon set, marakuja i božur , sva 3 proizvoda za 39 kn , divno miriše :D

 od moje najdraže prijateljice stigao je paketić iz Umaga :) baš me iznenadila :)
Čokolada, košarice za muffine, salvetice i krasna kremica :) hvala :* <3

 <3 potrefilo se da mi je prijateljica uzela kremicu sa srcima, a taman sam si ja (ne znajući da je ona uzela :D ) odlučila uzeti ovu drugu , to su mi najdraža pakiranja uz zeke, kojih nigdje nema!
Ali , od kada su izašle kremice, pikiram ih i onda ih na kraju imam 2 :D

 mama je u Lidlu pronašla ove preslatke vješalice , kaže za pregače :)

 Nikad dosta čarapica :) Ove su iz Kika , 3 para koštala su 33,90 kn

 E ovo je jedna od zaboravljenih stvarčica :D spremila sam parfemčić za slikanje u jednu kutijicu i totalno zaboravila na nju :p sjetila sam se kad sam u dr kutiju spremala stvari za sadašnje slikanje :D
Inače je parfemčić iz Avona, bez raspršivača , 30 ml, divno miriše, kao što i kaže njen naziv :)

 o ovoj četkici čula sam samo najbolje, pa sam ju odlučila uzeti!
Moja Curaprox četkica je 3960 - označava broj vlakana, koji su nježni prema desnima,
dok postoje i ostale verzije, kao npr. 5460, dječje 4260 i sl.
Kozmo, oko 33 kn

rumenilo od Essence-a iz kolekcije Hello Autumn , DM, 10,90 kn, a uzela sam ga isključivo zbog popusta, a da ga isprobam :)

divan ruž <3 :)
Ima ga mama i ne da mi svoj :D pa sam odlučila uzeti, nježan je, kremast i svjetao,
Avon , 29 kn

Rumenilo i kremicu (29,90 kn) ste vidjeli, kutija sa gumenim bombonim (Muller , 35 kn) sa lijeve strane je već nestala :D , dok se maramice DM koriste punom parom (100 kom, kutija, 9,90 kn)
Mali Melem je bio na akciji u DM-u 15 kn , odstranjivač laka 8.90 kn , a kistić 12.90 kn

krasni jastučić sam dobila od mame, predivan je :) :) (Kik)

Toliko od mene za ovaj post, kako vam se sviđaju stvarčice? :)
Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar