utorak, 16. srpnja 2013.

365 photo challenge - from 62 to 75 days

Hello everyone :)
Mene nije bilo točno 2 tjedna, naime dobila sam posao :) Sad sam već u trećem tjednu treninga za posao i u ponedjeljak za ozbiljno krećem u nove radne pobjede :)
Puno učenja, prehlada, čudno vrijeme, umor utjecalo je na mene te na moje nešto lošije raspoloženje, stoga nisam nikako bila ni na laptopu, niti stigla postati!
No, uspjelo se slikati, bilo je trenutaka za obilježiti ili se malo zabaviti :)


Pogledajmo!

 day 62
slamboš iz Slaste, ogromne kugle :D

 day 63
Jedna od rijetkih slika gdje moja maca mirno sjedi i doslovno pozira! :D
Nju je vrlo teško uhvatiti u mirnom položaju, a u ovome da ju se slika nikako! Kad god ju krenem slikati uvijek krene prema meni, umiljava se i sl. hehe

Moja maca se zove Sunčica, ima valjda 50 nadimaka :D tako da njih neću ni početi nabrajati, no izdvojila bi jedan nadimak kako ju od milja zovem, a to je Medo :) Kako se i vidi na slici mala je debeljuca, a toliko je slatka da mi je ovo Medo baš bilo za nju :)
Inače ima 13 godina, premazana je svim mastima i ničega se ne boji, sve mora vidjeti, probati, obožava kartone od mlijeka u kojima spava, fetiš su joj čarape i patike :D , a vjerujem da će me nadživiti :D (zapravo već i je davno :D )

 day 64
miran i sunčan dan na Dravi i patkice koje se odmaraju :)

 day 65
Slagala sam neku kombinaciju :)

 day 66
neobični oblaci

 day 67
pita s blitvom (iz mog vrta :) )

 day 68
malo sam se igrala s fotićem :D

 day 69
a malo sam i pozirala ;)

 day 70
lijepo poslijepodne u šetnji...

 day 71
prošetala sam novu majicu sa žirafom :)

 day 72
ruža iz vrta :)

 day 73
srce u kavi :)

 day 74
mama i ja smo bile na špici na kavici, te sam ja tako primjetila Hrvatsku u šalici :D

day 75
za večericu sam pravila domaći kebab :D
(stiže i recept)

:)

2 komentara :

  1. Sunčy <3 super ti je ova fotka s novom majicom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hahahaha, Hrvatska u šalici, can't believe :)

    OdgovoriIzbriši