ponedjeljak, 18. ožujka 2013.

njega tijela

:)

Kako nisam od onih koje nešto previše vole isprobavati nove stvari, mirise barem što se tiče njege tijela, tako već nekoliko godina koristim jedno te iste proizvode za tijelo i obožavam ih!
Radi se o Nivea proizvodima i od nedavno Balea losionu za tijelo!

sve na okupu :)




 

Svaki od njih prekrasno miriši, nježni su, koža ostaje mekana i nije mi važno koji će od njih biti sljedeći na repertoaru! 

Losione i mlijeko za tijelo sam isprobavala i shvatila da mi je ipak najbolja Nivea soft , obožavam ju!


 Ali nedavno sam otkrila i Baleinu limited edition kolekciju gelova za tuširanje i losiona za tijelo gdje me oduševio losion od badema i višnje, te sad njega koristim, koža mi je iznimno mekana i glatka nakon korištenja, a da ne kažem i mirišljava, iako osvojila me već i sama ambalaža pošto višnje i bademe volim a tu su i moji nadraži kolačići - macaronsi, ma ne može bolje :)


Uživajte u večeri , a ja idem praviti američke palačinke! ;)

Nema komentara :

Objavi komentar