srijeda, 10. listopada 2012.

5/10

Dobar dan!
U zaostatku sam za 5 postova, pa toliko o mom svakodnevnom javljanju ;) Ovih dana je ludnica, počela su predavanja, pa sam tako ujutro na faksu, a odmah poslije toga se ide na posao, ali neka volim kad imam obaveza i moram na nekoliko strana!
Jučer sam vam spremala post oko 23 sata, no međutim, moj dragi laptop nije bio za suradnju i tako opet problemi s njime, tako da čim se skupi neka lovica, ide u Zagreb (držite fige da popravak ne bude preskup :/ u tom slučaju ništa od popravka, jer će se više isplatiti novi laptop uzeti) i tako se sve premješta na danas!

Iako imam sto i jednu ideju za blog, pale su još dvije-tri nove koje će nekako obilježavati blog!
O čemu se točno radi?
1. ideja - "svaki tjedan desert jedan" - bilo da ga pravim doma, idem u slastičarnicu ili nađem neki koji bi i vama predložila, malo će se poslikati, napisati recept, dati ocjena
2. ideja - "nosim sve torbe, a nisam magarac" - kako ste već vidjeli moju kolekciju torbi tako ne bi bilo loše da vidite i uz koju sam ih odjevnu kombinaciju iskoristila, sve do posljednje torbe kroz dogledno vrijeme proći će kroz ovaj blog
3. ideja - "najdraži odjevni predmet" - vestica , bilo ljeto ili zima, uvijek je dobrodošla, kako ih imam desetak također će kombinacije dobiti svoje "mjesto pod suncem" :)

Baš je zahladilo! U ormaru sam spremala ljetnu, a vadila zimsku robu, čim sa vidjela teške vunene veste, došlo mi je da plačem :/ ljetooo vrati seeee!!
No dobro nije ni sve tako sivo, konačno ćem ponovi moći marame nositi, nisam se ni pohvalila da i njih imam skoro, ako ne i više od 40 :D pa očekujte uskoro post u kojem ćemo zajedno brojati koliko ih točno ima!

A ubrzo se i ponovo čitamo!
:)

Nema komentara :

Objavi komentar