četvrtak, 23. kolovoza 2012.

Tik - Tak

Čim sam napisala tik-tak odmah sam se sjetila pjesmice iz vrtića, te kako me tata snimao na kazete i kako ih i danas imam i ponekad poslušam! :)

Volim satove, boje i kombiniranje odjeće s njima, no ne volim njihovo kucanje, pogotovo kad treba zaspati, zato mi u sobi ne radi niti jedan sat - stoje kao ukras, a ovi ostali su zatvoreni u kutiji ;))

Ne nosim baš previše nakit, pogotovo ne ljeti, osim malih šarenih naušnica i satova ili poneke narukvice! Tako da stalnim gledanjem satića i kupovinom istih, početi će se koelkcija skupljati, nekakav fetiš prema njima imam!

Napravila sam kolaž satova koje imam i koje si kanim uzeti ovih dana, a najdraži su mi tamno plavi, zeleni i sivi! Gledam i ne vjerujem da nemam niti jedan crni, oh, tko bi rekao, inače obožavam crnu boju, najdraža mi je (uz zelenu i bijelu, ma i crvenu), pa eto kad nađem onaj pravi staviti ćemo i njega :D





Nema komentara :

Objavi komentar