nedjelja, 26. kolovoza 2012.

samo moje ...

Još je jedan dug i topao, vrel dan, mirna je nedjelja ... A ja se bacila na slikanje stvarčica po sobi!
Donosim vam dio mog carstva, mog skladišta hehe!
Iako sam se riješila dosta nepotrebnih stvari, neke su mi previše drage, neke uspomene iz djetinjstva, a neke nove i još mirišu kao takve!

Prije nekoliko mjeseci, odlučila sam srediti sobu, te sam kupila stolić tepih, policu za knjige, košare za nakit i ostale sitnice te policu za zid na kojem će stajati drage mi slike, te dvije stolne lampe! Svaki je komad od mojih stvari našao svoj dio u kojem će provesti vrijeme, dok se ja opet ne odlučim za neki novi razmještaj, policu ili slično!

 jedan dio mojih marama ;))

 regisratori sa čajnicima, fascinirana sam njima :D

 dio knjiga



 poklon od najdraže mi osobe :)

 plišanci, dio koji sam ostavila za uspomenu!

 samo mali dio nakita , hrpa ogrlica koje stoje na vješalici, neke su mamine i bakine

 broševii :))



 trakice s kojima se izrađuju prstenčići

 ova kutija čuva sve pozivnice, razglednice, čestitke i pokoje pismo


Nema komentara :

Objavi komentar